Blog de les Escoles Esportives UAB*

Mai 18 2011

Les Escoles Esportives s’acomiaden però tornen l’any que ve!

Hola a tots i totes!

Ens apropem al final del curs de les escoles esportives UAB i volem acomiadar-nos amb les jornades de cloenda de les diferents escoles esportives.

Cada una de les escoles farà una jornada de cloenda l’últim dia de classe de la setmana del 23 de maig.

També us volem convidar a la jornada recreativa a l’aigua que tindrà lloc el dissabtes 28 de maig de les 10h a les 12h a la piscina del SAF. Recordeu que a l’activitat aquàtica poden participar també els pares i les mares, no us descuideu el banyador!!

Esperem tornar-vos a veure el curs vinent!

Fins aviat!

Aprofitem també per convidar-vos al sopar i la festa de cloenda del 25è aniversari del SAF. Clica →aquí← per tenir més informació!

This entry was posted on Dimecres, 18 Maig, 2011 at 9:25 and is filed under Activitat Física, Activitats 25è aniversari, Informació general. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.