Blog de les Escoles Esportives UAB*

Feb 15 2011

VI Concurs de dibuix SAF

Al mes de març, els nens i les nenes que tinguin relació de parentiu en primer grau amb persones abonades al SAF o que estiguin inscrits o inscrites a les escoles esportives de la UAB podran participar al 6è concurs de dibuix infantil del SAF.

Es podrà participar en diferents categories i els dibuixos que guanyin tindran com a premi un conjunt de material de promoció del SAF com també ho tindran els segons i els tercers classificats. A més a més, entre tots els dibuixos guanyadors, el jurat n’escollirà un i aquest serà el que es farà servir com a imatge de la samarreta del campus esportiu de la UAB d’aquest estiu. D’altra banda, la resta de participants obtindran un obsequi per la seva participació.

Del 8 al 29 de març es podrà recollir a l’administració del SAF la cartolina que s’haurà de fer servir per la presentació del dibuix. El tema és El SAF fa 25 anys! i els dibuixos s’hauran de lliurar a la recepció del SAF fins el 29 de març.
Els dibuixos es podran visitar virtualment a través d’aquest blog.

Podeu consultar les bases fent click →aquí←.

This entry was posted on Dimarts, 15 Febrer, 2011 at 14:37 and is filed under Activitats 25è aniversari, Informació general, Nens. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.