Blog de les Escoles Esportives UAB*

Des 15 2010

Esquiada 25è aniversari del SAF

Inscripció: del 15 de desembre a l’11 de gener. Places limitades i segons rigorós ordre d’inscripció.
Els/les menors d’edat hauran de venir acompanyats/des sempre d’una persona adulta essent-ne mare, pare o tutor/a legal.

Dia: dissabte 29 de gener de 2011

Lloc: La Molina (La Cerdanya)

Preu: 46 € per persona.
El preu inclou:
– Transport UAB- La Molina – UAB
– Forfait d’1 dia
– Assegurança Superski d’1 dia

El forfait NO inclou:
– Lloguer de material. Cadascú haurà de fer-se càrrec del seu material i lloguer previ o a les mateixes pistes d’esquí.
– Esmorzar ni dinar. Cadascú haurà de fer-se càrrec de la manutenció.
– Curset d’esquí, surf de neu o altres esports d’hivern. En cas de voler contractar algun tipus de curset, podeu adreçar-vos personalment a les escoles de formació especialitzades de l’estació i convenir els serveis que més us interessin.

Per a informació complementària de l’estació d’esquí (cursets i lloguers de material, serveis de restauració, estat de les pistes i metereologia), consulteu la web http://www.lamolina.com.

Lloc de la inscripció: Presencialment al taulell d’Atenció al Públic o via web (opció exclusiva per a persones abonades amb número PIN).

Per a més informació, visita: →SAF – Esquiada

This entry was posted on Dimecres, 15 Desembre, 2010 at 11:24 and is filed under Activitats 25è aniversari, Informació general. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.