Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement

๐‘ด๐‘ฐ๐‘ช๐‘ฏ๐‘ฌ๐‘ณ๐‘ณ๐‘ฌ ๐‘ฌ๐‘ต๐‘ถฬˆ๐‘ช๐‘ฒ๐‘ณ

โ’ท.โžŽ. ๐—ฃ๐—ฟ๐—ฎฬ€๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ฐ๐—ฎ ๐—ถ ๐—ฟ๐—ฒ๐—ณ๐—น๐—ฒ๐˜…๐—ถ๐—ผฬ ๐˜€๐—ผ๐—ฏ๐—ฟ๐—ฒ ๐—น๐—ฎ ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฎ๐—น๐—ถ๐˜๐—ฎ๐˜ ๐—ฎ๐˜‚๐—ด๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฎ๐—ฑ๐—ฎ

La realitat augmentada (RA) รฉs una de les tecnologies emergents amb grans possibilitats educatives que s’estร  incorporant a diferents disciplines i en diversos nivells educatius, ja que combina, a temps real i amb la participaciรณ de l’usuari, informaciรณ digital amb… Continua llegint →

โ’ท.โž. ๐๐ซ๐šฬ€๐œ๐ญ๐ข๐œ๐š/๐ซ๐ž๐Ÿ๐ฅ๐ž๐ฑ๐ข๐จฬ ๐ฌ๐จ๐›๐ซ๐ž ๐ฅ๐š ๐Ÿ๐š๐›๐ซ๐ข๐œ๐š๐œ๐ข๐จฬ ๐๐ข๐ ๐ข๐ญ๐š๐ฅ

Quรจ รฉs la fabricaciรณ digital? La fabricaciรณ digital es tracta d’un conjunt de processos integrats a travรฉs dels quals s’elabora un producte a partir del disseny i modelatge de l’objecte en programarisย CAD, l’anร lisi de la mateixa en un programaย CAE, la… Continua llegint →

โ’ท.โžŒ. ๐‘๐ž๐Ÿ๐ฅ๐ž๐ฑ๐ข๐จฬ ๐š๐ฌ๐ฌ๐จ๐œ๐ข๐š๐๐š ๐š ๐ฅ๐š ๐ซ๐จ๐›๐จฬ€๐ญ๐ข๐œ๐š ๐ข ๐š๐ฅ ๐ฌ๐ž๐ฎ ๐ฎฬ๐ฌ ๐ž๐ง ๐œ๐จ๐ง๐ญ๐ž๐ฑ๐ญ๐จ๐ฌ ๐ž๐๐ฎ๐œ๐š๐ญ๐ข๐ฎ๐ฌ

Segons Aparici i Silva (2012), lโ€™educaciรณ tradicional sโ€™ha basat en la transmissiรณ de la informaciรณ des de la figura del professor, i lโ€™alumne com a receptor dโ€™aquesta informaciรณ. Amb aquest tipus de pedagogia tradicional, els i les alumnes fan un… Continua llegint →

โ’ท.โž‹. ๐—Ÿ๐—น๐—ถ๐—ฏ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜๐—ฒ๐˜…๐˜ ๐—ฉ๐—ฆ. ๐—น๐—น๐—ถ๐—ฏ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฑ๐—ถ๐—ด๐—ถ๐˜๐—ฎ๐—น

Ens trobem en una societat lรญquida, en la qual hi ha hagut una irrupciรณ de les noves tecnologies molt important. Les noves tecnologies, cada cop, estan mรฉs present en el nostre dia a dia, en les nostres tasques quotidianes. Perรฒ,… Continua llegint →

๐Ÿ….โž…. ๐—”๐˜‚๐˜๐—ผ๐—ฎ๐˜ƒ๐—ฎ๐—น๐˜‚๐—ฎ๐—ฐ๐—ถ๐—ผฬ

Primerament, vull destacar que he adquirit una sรจrie de competรจncies digitals queย  al llarg d’aquesta assignatura, Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement, a partir de diferents mitjans, estratรจgies i eines tecnolรฒgiques que es poden aplicar en l’ร mbit de l’educaciรณ. Mรฉs… Continua llegint →

โ’ท.โžŠ. ๐—ฃ๐—ฟ๐—ฒ๐˜€๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฎ๐—ฐ๐—ถ๐—ผฬ ๐—ถ ๐—ฎ๐—ป๐—ฎฬ€๐—น๐—ถ๐˜€๐—ถ ๐—ฑ’๐—ฎ๐—ฝ๐—น๐—ถ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฐ๐—ถ๐—ผ๐—ป๐˜€ ๐˜„๐—ฒ๐—ฏ ๐Ÿฎ.๐Ÿฌ.

LA WEB 2.0. Aparici i Silva (2012), afirmen que, a partir del 2004, la Web 2.0 ofereix unes possibilitats comunicatives que permeten portar a la prร ctica un model i una prร ctica diferent a les estandarditzades en el qual cada persona… Continua llegint →

๐Ÿ….โž„. ๐—”๐—ป๐—ฎฬ€๐—น๐—ถ๐˜€๐—ถ ๐—ฐ๐—ฟ๐—ถฬ๐˜๐—ถ๐—ฐ๐—ฎ ๐—ฑ’๐˜‚๐—ป ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ท๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ฒ ๐—ฆ๐—ฐ๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ฐ๐—ต ๐—ถ๐—ป๐—ป๐—ผ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ฑ๐—ผ๐—ฟ

El projecteย Scratch que analitzarรฉ va dirigit als alumnes de 6รจ de primร ria de l’Escola Bellaterra. Concretament, es tracta d’un joc que simula el procรฉs de l’efecte hivernacle, un tema que els i les alumnes estan treballant actualment a l’assignatura de… Continua llegint →

๐Ÿ….โžƒ.โ‚ƒ ๐€๐ฏ๐š๐ฅ๐ฎ๐š๐œ๐ข๐จฬ ๐๐ž ๐ฅ๐š ๐ฆ๐ž๐ฏ๐š ๐ฉ๐š๐ซ๐ญ๐ข๐œ๐ข๐ฉ๐š๐œ๐ข๐จฬ ๐ž๐ง ๐ž๐ฅ ๐ฉ๐ซ๐จ๐ฃ๐ž๐œ๐ญ๐ž ๐’๐œ๐ซ๐š๐ญ๐œ๐ก

Pel que fa a la meva participaciรณ en el projecteย Scratch, considero que he treballat coordinadament amb les meves companyes, segons el que hem anat consensuant. A mรฉs, he aportat idees i suggeriments i les he compartit amb la resta del… Continua llegint →

๐Ÿ….โžƒ.โ‚‚ ๐—”๐˜ƒ๐—ฎ๐—น๐˜‚๐—ฎ๐—ฐ๐—ถ๐—ผฬ ๐—ฑ’๐˜‚๐—ป๐—ฎ ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—ฝ๐—ฎ๐—ป๐˜†๐—ฎ

En aquesta entrada, passarรฉ a realitzar l’avaluaciรณ d’una de les companyes del meu grup, la Claudia Vanini. Portem des de primer de carrera fent treballs conjuntament i, per tant, sabia perfectament com s’implica en els treballs, en general. La Claudia… Continua llegint →

๐‘ฌ๐’™๐’†๐’“๐’„๐’Š๐’„๐’Š ๐’†๐’”๐’„๐’“๐’Š๐’• ๐‘ป๐‘จ๐‘ช

1) Segons l’afirmaciรณ d’Edith Litwin, catedrร tica de Tecnologia Educativa en la Universitat de Buenos Aires, del seu llibre “El oficio de Enseรฑar. Condiciones y Contextos (2013), l’opciรณ que he seleccionat, que penso que รฉs la que dรณna mรฉs sentit a… Continua llegint →

« Entrades mรฉs antigues

© 2020 Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement — Impulsat per WordPress

Tema creat per Anders NorenAmunt ↑