Vegeu també ‘Él DDD és el repositori institucional per a les dades de recerca?’

El Dipòsit Digital de Documents (DDD) ha estat adaptat per poder dipositar-hi dades de recerca sempre que aquestes compleixin els requeriments que es descriuen a la guia de Repositoris multidisciplinars per a dades de recerca en obert que ha elaborat el Servei de Biblioteques de la UAB . En aquest mateix document també hi trobareu informacions (o criteris o aspectes) a tenir en compte a l’hora d’escollir un repositori. Un altre document que podeu consultar és Recomanacions per seleccionar un repositori per al dipòsit de dades de recerca  elaborat pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC)

També podeu consultar el registre de repositoris de dades de recerca re3data.org si voleu veure una relació exhaustiva dels repositoris existents a dia d’avui a nivell mundial.

No hem resolt el teu dubte?

Fes una consulta