Llengües i llengua

12 Març 2013 @ 7pm

Posted in

Ciències Socials en anglès: corpus EFECT

Els professors de la assignatura Anglès per a les Ciències Socials Inna Kozlova, Jeroni Sureda, Margaret West i Lola Ruiz, en col·laboració amb Patricia Rodríguez-Inés del Departament de Traducció, han creat un corpus de textos de Ciències Socials en anglès com a part del projecte MQD EFECT finançat per AGAUR amb l’ajuda de la Facultat. El corpus inclou 159 textos (845.698 paraules) procedents de l’àmbit laboral de 25 exalumnes contactats gràcies al Directori de Graduats/des de la Facultat i textos en anglès utilitzats per a la docència per 15 professors de la Facultat.
El corpus es pot consultar en aquest web i admet consultes de paraules senceres o qualsevol altra combinació de lletres o paraules. Es proporciona el context de fins a 10 paraules, i s’especifica el gènere i el tema del text. Amb la perspectiva d’exportar els resultats a Excel i posteriorment poder filtrar-los, el corpus pot ser molt profitós per dissenyar exercicis en anglès dins el camp de les Ciències Socials i també per a la recerca lingüística. Les/els estudiants i professors que volen perfeccionar el seu anglès el trobaran molt útil per comprovar expressions comunes dins el camp en qüestió, i també aspectes gramaticals, d’us, o d’estil.

http://butlletipolitiquessociologia.uab.cat/,Núm. 73 - 11 de març de 2013

One Response to “ Ciències Socials en anglès: corpus EFECT”

Posted by
Writing Unique Content
23 Abril 2013 @ 8am

I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already 😉 Cheers!