Comunicat del Deganat en resposta a un missatge difós per la CGT

Davant el missatge difós per la CGT amb el títol “Error o persecució de la memòria històrica de la Facultat de Lletres”, el deganat de la Facultat de Filosofia i Lletres vol fer saber que va aprovar el curs passat un projecte artístic com a part de les pràctiques docents d’uns estudiants de la llicenciatura d’Història de l’Art, dirigides per una professora del departament corresponent. Es tracta d’un projecte d’art efímer que substitueix l’anterior, dirigit per la mateixa professora i amb les mateixes característiques.

Una de les conseqüències de la realització d’aquest projecte és la substitució d’una pintura mural per una altra de nova. La decisió del deganat respon a la intenció d’afavorir la formació dels estudiants i el desenvolupament d’un projecte docent degudament supervisat que, en aquest cas, implica la utilització d’algunes parets de la facultat.

Lamentem que algú s’hagi pogut sentir molest per aquesta acció; de cap manera s’ha d’entendre com un intent d’esborrar la memòria històrica suposadament representada pel  mural substituït.

Els comentaris estan tancats.