1. Com ets? Com estàs? (22-29 de març)

  • Elemental 2 – unitat 3
    • 1.1. Vocabulari: les parts de la cara. Relacionar imatge i text.
    • 1.2. Vocabulari: roba i calçat. Àudio. Joc memory.
    • 1.3. CL. Descripció física de persones. Relacionar.
    • 1.4. CO. Pensar diferències i escoltar-les.
    • 1.5. CO. Escoltar text i contestar a/b/c.
    • 1.6. CO i Gramàtica. Estructures ser/portar/tenir. Relacionar.
    • 1.7. CL. Completar text amb frases
    • 1.8. Gramàtica. Completar frases amb els pronoms el/la/els/les/en/ho
    • 1.9. Vocabulari. Adjectius de caràcter. Relacionar.
    • 1.10. Vocabulari. Mots encreuats. Difícil!
    • 1.11. Vocabulari. Descripció física i de caràcter. Revisió.
    • 1.12. CL. Resum de text a/b/c.
    • 1.13. CL. Revisió adjectius de caràcter. Relacionar.
    • 1.14. Gramàtica. Morfologia de l’adjectiu. Completar.
    • 1.15. CO. Text amb frases v/f.
    • 1.16. CO. Relacionar textos orals i preguntes escrites.
    • 2.1. Gramàtica. Completar text amb verbs en pretèrit plusquamperfet.
    • 2.2. CO. Seleccionar frase correcta.
    • 2.3. CL. Ordenar informació.
    • 2.4. Gramàtica. Concordança verbal.
    • 2.5. Vocabulari. Relacionar.
      • 2.6. Vocabulari. Descripció de paraules. Poc rellevant.
    • 2.7. Gramàtica. Estar+gerundi.
    • 2.8. CO. Decidir a/b (probabilitat, seguretat).
    • 2.9. CL. Construir text. Decidir a/b/c.
    • 2.10. CL. Relacionar frases.
    • 2.11. CL. Decidir a/b/c.
    • 2.12. CL. Completar text.
    • 2.13. CO. Relacionar preguntes i respostes.
    • 2.14. CL. Relacionar títols amb paràgrafs.
    • 2.15. CL. Ordenar frases per construir text.
    • 2.16. CO i EO.
      • Avaluació 1. Vocabulari. Relacionar.
    • Avaluació 2. CL. Relacionar imatges amb textos.
    • Avaluació 3. Gramàtica. Pronoms febles.
    • Avaluació 4. Vocabulari. Descripció del caràcter.
    • Avaluació 5. CL. Connectors de temps.
    • Avaluació 6. Gramàtica. Concordança de temps verbals.
      • Avaluació 7. Activitat substituïda per tasca del grup.
  • Elemental 2 – unitat 4.
    •        1.1. CL. Text sobre els nostres hàbits. Divertit! Poc rellevant.
      • 1.2. CL. Relacionar textos i persones. Poc rellevant.
    • 1.3. Vocabulari. Completar text. Revisió adjectius descripció física.
    • 1.4. CO i CL. Relacionar frases.
    • 1.5. CO. Relacionar frases i imatges: canvis en l’aspecte físic.
    • 1.6. Vocabulari i CO. Verbs de canvis en l’aspecte físic.
    • 1.7. CL. Completar text sobre canvis en l’aspecte físic.
      • 1.8. CL. Hàbits quotidians.
      • 1.9. Vocabulari. Revisió de paraules molt bàsiques.
    • 1.10. CL. Completar text amb paraules d’hàbits de salut.
    • 1.11. CO. Text amb frases v/f.
      • 1.12. CO i vocabulari. Revisió alimentació. Nivell A1!
    • 1.13. CO i gramàtica quantitatius.
    • 1.14. Gramàtica quantitatius. (Quadre de suport)
      • 1.15. CL i connectors. Nivell A1.
    • 1.16. CL. Ordenar frases.
    • 1.17. CL. Connectors: perquè/a causa de.
    • 1.18. CL. Connectors: perquè/encara que.
    • 1.19. CL. Connectors: perquè/a causa de/encara que.
      • 1.20. CL. Qüestionari sobre hàbits saludables.
    • 2.1. Vocabulari roba i esport.
      • 2.2. Vocabulari parts del cos. Revisió. Nivell A2.
    • 2.3. Vocabulari: presentació verbs de moviment.
    • 2.4. CL verbs de moviment.
    • 2.5. Fonètica. Diferència [s] / [z].
    • 2.6. CL. Expressions de quantitat. Relacionar.
    • 2.7. CL. Expressions de quantitat. Completar text.
    • 2.8. CL i CO. Situacions i consells per a una vida millor. Relacionar.
    • 2.9. CL. Consells per fer vida saludable. Mirar directament les solucions!
    • 2.10. Gramàtica subjuntiu i EE. Consells en subjuntiu.
    • 2.11. CL. Vocabulari. Completar text.
    • Avaluació 1. CO. Hàbits de salut. Respondre v/f.
    • Avaluació 2. CO. Moviments. Respondre a/b/c.
    • Avaluació 3. Gramàtica. Completar quantitatius.
    • Avaluació 4. Vocabulari. Completar verbs de canvis físics.
    • Avaluació 5. CL. Construir frases.
      • Avaluació 6. EE. La prepararem a classe, el dia 17 de març.

Elemental 1 – unitat 4

  • 1.1. CL. Respondre un qüestionari: ets xafarder?
  • 1.2. CL i CO. Identificar estructures de suposició per parlar de persones.
  • 1.3. Gramàtica. Relacionar paraules per construir frases suposant fets sobre persones.
  • 1.4. Vocabulari. Relacionar accions vitals amb imatges (enamorar-se, posar banyes…)
  • 1.5. Gramàtica i vocabulari. Relacionar verbs d’accions vitals amb imatges.
  • 1.6. CO i vocabulari. Relacionar accions amb situacions de la vida.
  • 1.7. CL. Relacionar una acció amb una frase sinònima (a/b/c).
  • 1.8. CO. Decidir síntesi del tema d’una cançó.
  • 1.9. CL i vocabulari. Completar frase amb l’adjectiu de caràcter més exacte.
  • 1.10. CL i vocabulari. Completar frases amb descripció de persona més exacta.
  • 1.11. CL i voc. Completar frase amb adjectius de caràcter més exactes.
  • 1.12. CL i voc. Completar frases amb adjectius de caràcter més exactes.
  • 1.13. CO. Relacionar noms de persones amb les seves descripcions.
  • 1.14. Vocabulari i gramàtica. Completar frases amb verbs en pretèrit indefinit.
  • 1.15. Vocabulari. Mots encreuats de relacions familiars.
  • 1.16. Fonètica. Pronunciació de la lletra o.
  • 1.17. Fonètica. Pronunciació de la lletra o.
  • 1.18. EE. Escriure text sobre amic comparant el passat, la seva evolució i el seu present.
  • 2.1. CO. Decidir v/f a partir de conversa sobre la vida d’una persona.
  • 2.2. CO i gramàtica. Relacionar imatges amb textos orals sobre la vida d’una persona.
  • 2.3. Gramàtica i vocabulari. Completar frases amb el verb correcte en plusquamperfet.
  • 2.4. Gramàtica. Completar frases amb el verb en plusquamperfet.
  • 2.5. Gramàtica. Ordenar paraules per construir frases.
  • 2.6. Gramàtica. Completar frases amb verbs en el temps correcte (concordança verbal).
  • 2.7. CL. Classificar frases segons funció (expressar sorpresa, informar, dir si es coneix).
  • 2.8. CL. Classificar frases segons funció (expressar sorpresa, informar, dir si es coneix).
    • 2.9. CL. Contestar si es coneixia un fet o no d’acord amb les imatges.
    • 2.10. Fonètica. Lectura en veu alta de conversa sobre xafarderies.
    • 2.11. CL. Completar diàleg sobre la Mina i l’Oriol després de llegir-lo complet.
  • 2.12. Gramàtica. Identificar el present de subjuntiu en un diàleg.
  • 2.13. Gramàtica. Completar verbs en present de subjuntiu.
  • 2.14. Gramàtica. Completar frases amb pronoms de CI i verbs en present de subjuntiu.
  • 2.15. CL. Decidir si s’està d’acord o no amb unes situacions.
  • 2.16. EE. La vida d’una persona: suposicions i informacions reals.
  • Avaluació 1. Vocabulari. Relacionar adjectius de caràcter amb la seva definició.
  • Avaluació 2. CO i CL. Relacionar preguntes i respostes sobre xafarderies
  • Avaluació 3. CO. Decidir a/b/c després d’escoltar text sobre una persona.
  • Avaluació 4. Gramàtica. Completar frases amb verbs pron. en pretèrit indefinit.
  • Avaluació 5. Gramàtica. Completar frases amb verbs en pret. plusquamperfet.
  • Avaluació 6. Gramatica. Concord. verbal Completar frases verbs en temps correcte.
  • Avaluació 7. EE. Xafarderies sobre un personatge famós.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.