A la universitat, a la feina… Tinc molta feina!

Treball o feina?

Resultat d'imatges de universitat trobada despatx

A la unitat 5 de l’Elemental 2 aprenem a comunicar-nos en situacions professionals (acadèmiques). Per aquest motiu la tasca final és un comentari a aquesta entrada del blog en forma de missatge [correu electrònic] que adreceu a una persona de referència a la universitat (tutor, cap de departament, companya de grup d’investigació, administratiu…), en el qual

• us disculpeu per alguna qüestió,
  • li transmeteu informació d’un grup o d’una altra persona,
  • li demaneu un favor i
  • li demaneu permís per a alguna cosa.

Cal que escrigueu aquest comentari com a màxim dimarts, a les 10 h del matí. Intenteu utilitzar les estructures que heu treballat a la unitat!

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una comentari en l'entrada: A la universitat, a la feina… Tinc molta feina!

1. Ainoa López Castro diu:

Bon dia Anna!
    Em volia disculpar perquè ahir vaig oblidar enviar-te els documents per a la reunió d’avui. En aquest correu t’envio els documents, disculpa’m!

Per una altra banda et volia demanar si li podies dir a la Berta que vingués la setmana vinent per assistir a la reunió amb els assistents de la nova empresa amb la qual estem col·laborant. La reunió és el dimecres 6, a les nou del matí.

Per últim, saps si encara podem enviar al cap de departament el qüestionari del qual ens va parlar ahir, o només es podia fer ahir?

Gràcies!

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.