Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Catalán.

Esta entrada fue publicada en Recerca y etiquetada , , , , , , , , , , , , , . Guarda el enlace permanente.

5 respuestas a (Català) La salut mental dels i les estudiants universitaris: una prioritat actual que marcarà el seu futur

1. Anònim dijo:

Que interessant l’estudi.
    Jo vaig patir estrès a la universitat, i diria també que tenia males estratègies d’afrontament vers situacions socials la qual cosa em va complicar socialitzar-me , lo qual també em va generar frustració. I d’igual manera la sensació de control tampoc la tenía, solía imaginar-me situacions on no m’en sortiria amb éxit d’una conversa o simplement, anticipaba situacions que no tenien per a què succeïr. Ja que al fi i la cap, quan et trobes en la situació sovint es molt millor del que esperabes en la teva ment.
    Doncs, crec que per tots els universitaris que ara estàn a la UAB es interessant que parleu entre vosaltres sobre salut mental, no tingueu por, obriu-vos a fer-ho. A la vegada vaig conèixer dues persones que van patir a la universitat situacions d’ansietat i que m’ho van transmetre i els agraeixo de tot cor, doncs això trenca completament amb l’Estigma.
    ¡Trenquem amb l’estigma, i disfrutem del moment!

2. Neus Fàbrega dijo:

Per part del meu cas associat al grau de física, em sento totalment perduda pel fet a l’estat a un cas estadístic de fer una carrera i tenir un resultar òptim. En aquesta carrera és totalment fals adquirir aquest nivell, volen donar els professors un nivell als exàmwns totalment fora del nivell donat a classe.

3. Anònim dijo:

Donats els resultats, no podrien aplicar algún ajut psicologic per aquestes persones? Crec que seria necesari i ajudaria a millorar la qualitat de vida dels estudiants així com el seu control emocional i els seus resultats acadèmics.

4. Elvira Reche dijo:

Hola, realment resultats interessants…..es té previst alguna intervenció? Estaria bé fer un ECA amb seguiment tipus:

Salutacions i bona feina.