Salut Mental i sèries de TV: Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH)

La sessió del 10 de maig de l’activitat “Salut Mental i les sèries de TV: tractament i estigma” va tractar el tema del Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat (TDAH), i va córrer a càrrec del Dr. J Antoni Ramos Quiroga, cap de Psiquiatria de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron.

La sèrie “Merlí” ha servit per il·lustrar aquest trastorn, i durant la sessió s’ha parlat del pes de la genètica i l’ambient en el TDAH, la controvèrsia sobre la seva existència i el suposat sobrediagnòstic, l’associació del TDAH amb altres trastorns com l’autisme o les addicions, què passa amb el trastorn al arribar a l’etapa adulta, i l’estigma associat al propi diagnòstic en àmbits com l’escolar i al seguiment d’un tractament farmacològic.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Antiestigma, Formació i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.