Dia 1 del Programa de Generació d’Idees en Salut Mental i Benestar Emocional

El dimarts 24 d’abril es va iniciar la 7a edició del Programa de Generació d’Idees organitzada entre el Parc de Recerca de la UAB i la CORE SM, que com ja sabeu està dedicada a la Salut Mental i el Benestar Emocional. Les tres primeres sessions es dedicaran a la definició del reptes mitjançant tècniques de co-creació en les que estan participant investigadors, empreses, entitats de l’àmbit de la salut mental, administracions públiques i usuaris finals.

En aquesta primera sessió de l’àmbit UAB hem comptat entre d’altres amb membres de la Facultat de Psicologia, del Dept. de Psiquiatria i Medicina Legal, dels hospitals Vall d’Hebron i Sant Pau i la Santa Creu, de l’Institut de Neurociències, de l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Artificial, de la Fundació Salut i Envelliment, la UTCCB, la Fundació Institut Català de Farmacologia o el PIUNE-Fundació Autònoma Solidària.

Aquells participant de fora de l’àmbit UAB pertanyen a l’administració púbilica (Agència de Salut Pública de Catalunya, Agència de Salut Pública de Barcelona, Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya), fundacions de l’àmbit de salut mental (Fundació Drissa, Fundació Tres Turons, Fundació AREP), altres centres universitaris (UB i EU Gimbernat) i diverses empreses del sector.

Aquesta primera sessió va servir per generar els reptes i formar els grups de treball. Durant la primera part es va realitzar una dinàmica perquè els participants es coneguessin entre ells i poguessin manifestar els seus interesos (reptes). La segona part va servir per formar els grups de treball en funció dels interessos comuns i començar a preparar la proposta sobre la qual volen treballar.

Al final de la sessió es van proposar reptes que seran validats per usuaris finals en la següent sessió.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.