Els Divendres del Patrimoni Cultural a la UAB

Des de la CORE en Patrimoni Cultural de la UAB es vol impulsar el contacte entre grups de recerca, centres, instituts de Recerca, estudiants, empreses i Administració. Per aquest motiu s’inicia el projecte Els Divendres del  Patrimoni Cultural a la UAB.

Un divendres al mes, de forma informal, ens trobarem en diferents llocs del Campus de la UAB o en la seva esfera per parlar sobre recerca, innovació i transferència en Patrimoni Cultural.

L’objectiu principal és crear un marc de trobada i discussió per afavorir l’intercanvi i el treball conjunt de la recerca en l’àmbit de la UAB i la seva esfera.  A l’activitat es tractaran de forma transversal temes específics de la recerca, la innovació i la transferència en l’ampli àmbit del Patrimoni Cultural. D’aquesta manera es pretén donar a  conèixer el treballs que s’estan duent a terme des de la UAB , afavorint el coneixement mutu entre els diferents Grups, Centres, Serveis i Instituts de Recerca, però també enfora, convidant a d’altres institucions, Universitats, Centres de Recerca, administració, museus, associacions i agents del territori relacionats en aspectes concrets del Patrimoni.

El format de l’activitat serà obert,  una xerrada-debat informal on  hi haurà una breu presentació de les persones que intervenen i una  exposició d’uns 20 minuts sobre els aspectes remarcables de la temàtica en concret. Tot seguit i haurà un torn d’intercanvi d’idees, preguntes, opinions, etc.. on tothom hi podrà intervenir.

Aquestes xerrades-debat podran ser complementades per seminaris específics que s’aniran duent a terme al llarg del mes

Les xerrades/taules rodones previstes pels propers mesos són:

Per qualsevol aclariment podeu posar-vos en contacte amb: core.patrimoni@uab.cat

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.