Anuncis d’una marca

1. Al Catàleg UAB
Si cerqueu anuncis de televisió feu una cerca avançada. Al primer desplegable seleccioneu Matèria i escriviu publicitat. Al segon desplegable escriviu la marca concreta que cerqueu. Finalment com a tipus de material cliqueu sobre el terme “Vídeos, DVD”. A la imatge podeu veure com cercar anuncis de la marca Cuétara:
El resultat de la cerca seran DVD localitzats a la planta 2 de la Biblioteca de Comunicació i HG que comencen amb el topogràfic 659.1

Si cerqueu anuncis de ràdio feu la mateixa cerca però com a tipus de material escolliu “Sonor no musical”. Si cerqueu anuncis gràfics com a tipus de material escolliu “Gràfic”.

2. A la Biblioteca
Trobareu anuncis a la Planta 2 (consulteu el plànol amb el fons).

a) Anuncis de televisió:
DVD. Trobareu anuncis de televisió al topogràfic DVD 659.1 [un sol anunci] i DVD 659.1(082) [diferents anuncis]
Bases de dades (consultables des de la xarxa UAB)
TV Anuncios. Anuncis de televisió sobretot d’àmbit hispanoamericà. Permet cercar i navegar per marques i descarregar els anuncis (2000 —   )
Adforum. Anuncis en tot tipus de mitjans (però sobretot televisió) d’àmbit internacional. Permet cercar per marques  (2000 —  )
Lürzer’s Archive. Anuncis de premsa i televisió d’àmbit internacional. Es poden descarregar (1984 —  )

b) Anuncis de ràdio:
Trobareu anuncis de ràdio al topogràfic CDM 680.

c) Gràfica
CD-ROM. Heu de fer una cerca a catàleg per localitzar el seu topogràfic.
Revistes de publicitat. A revistes com Control o Anuncios podeu trobar anuncis concrets.
Bases de dades (consultables des de la xarxa UAB)
Lürzer’s Archive és una base de dades amb anuncis de premsa i televisió d’àmbit internacional a partir de l’any 1984. Es poden descarregar
–  Adforum. Anuncis en tot tipus de mitjans  d’àmbit internacional a partir de l’any 2000. Permet cercar per marques.

3. A Internet
A la pàgina Galeries virtuals de publicitat trobareu algunes bases de dades i portals on podeu cercar per marca
Anuncios del año. Anuari de la revista Anuncios. Mostra totes les campanyes fetes en un any

4. Més informació