Guia bàsica

La Biblioteca El catàleg
El préstec Altres recursos i serveis

La Biblioteca

• A més: Web del Servei de Biblioteques de la UAB, per conèixer totes les biblioteques de la universitat i els serveis que ofereixen. Si us hi connecteu des d’un dispositiu mòbil, anireu a parar directament a la versió mòbil de la web

El catàleg

• Catàleg de les biblioteques UAB: el catàleg conté informació de tots els documents disponibles a les biblioteques UAB, en qualsevol format (també electrònic!), i les dades necessàries per localitzar-los. Inclou els mòduls Bibliografia de curs (per accedir als documents recomanats pels professors) i Reserva d’espais (per reservar sales de treball).
    • Des del catàleg també podeu accedir al Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya i ampliar la vostra cerca a les col·leccions d’altres universitats. Si s’escau, podreu demanar en préstec documents externs a la UAB, mitjançant el servei de Préstec Consorciat (PUC).

• El meu compte: des d’aquest apartat del catàleg podeu saber quins documents teniu en préstec i quan s’han de retornar, renovar els vostres préstecs, controlar l’estat de les vostres reserves, etc.

El préstec

Altres recursos i serveis

• ARE – Accés als Recursos Electrònics: per consultar des de fora de la UAB recursos electrònics d’accés restringit (com ara exàmens de cursos anteriors, bases de dades i revistes electròniques de subscripció, etc.)
  • Trobador+: portal d’accés a la biblioteca digital de la UAB
  • Pregunt@: servei d’informació de les biblioteques de la UAB, per resoldre els vostres dubtes i rebre els vostres suggeriments
  • Servei d’informació de les biblioteques de la UAB per Whatsapp: 619 681 146