Horaris de juliol i agost a la BCHG

estiuHorari d’estiu

Com cada any la biblioteca modifica el seu horari durant l’estiu:

• Juliol:
    De dilluns a divendres de les 8.30 a les 19.30 h
  • Agost (de l’1 al 4 i del 28 al 31):
    De dilluns a divendres de les 8.30 a les 13.30 h
    Durant aquests dies d’agost l’accés a l’edifici es farà exclusivament per la porta de la planta baixa.
    De l’5 al 27 d’agost la biblioteca romandrà tancada.

Com a mesura d’estalvi energètic, durant juliol i agost es tancaran la sala d’estudi i la sala de treball de la planta -1.

Horari de dipòsits

Juliol:
Els documents demanats:

• De les 8 a les 11 h seran consultables a partir de les 12 h
  • De les 11 a les 14.30 h seran consultables a partir de les 16 h
  • De les 14.30 a les 18 h seran consultables a partir de les 19 h
  • A partir de les 18 h i fins a les 8 h de l’endemà seran consultables a partir de les 9 h de l’endemà

Agost (de l’1 al 4 i del 28 al 31):
Els documents demanats:

• De les 8 a les 11 h seran consultables a partir de les 12 h
  • A partir de les 11 h i fins a les 8 h de l’endemà seran consultables a partir de les 9 h de l’endemà

Préstec

Els préstecs que es facin durant els mesos de juliol i agost tindran com a data de venciment el dia 18 de setembre de 2017.

Documents de cap de setmana: a partir del 30 de juny us podreu emportar en préstec fins al 4 de setembre els documents de cap de setmana de les següents biblioteques: Comunicació i Hemeroteca General, Ciència i Tecnologia, Medicina, Veterinària i Universitària de Sabadell

A partir del 19 de juliol no es podran fer peticions de documents al PUC (servei de Préstec Consorciat entre les biblioteques de les institucions membres del CSUC). El servei es restablirà a partir de l’1 de setembre.

Altres biblioteques

Consulteu a la web del Servei de Biblioteques els horaris, dia per dia, de totes les biblioteques i les sales d’estudi de la UAB.

Facultat de Ciències de la Comunicació

Juliol
Durant el mes de juliol l’horari d’obertura i tancament de l’edifici de la Facultat serà de les 8 a les 20 h (fora d’aquest horari cal que us poseu en contacte amb l’SLIPI de la Facultat perquè us expliqui el funcionament d’obertura de les portes).

Agost
L’edifici romandrà tancat del 5 al 27 d’agost ambdós inclosos. Durant aquest període no hi haurà cap servei de la Facultat obert (tampoc climatització, neteja ni manteniment). En cas que necessiteu accedir a l’edifici, heu de fer (amb antelació) la sol·licitud corresponent a l’SLIPI. Els dies d’obertura l’horari de l’edifici serà de les 8 a les 14 h.