Comença el préstec d’estiu!

prestec estiuA partir del 6 de juny es posa en marxa gradualment el préstec d’estiu a les Biblioteques de la UAB: el període de préstec dels documents s’allarga fins al 18 de setembre.

Com que aquest és un procés gradual -que es va fent per etapes segons els tipus de document i els tipus d’usuari-, als taulells de préstec de les biblioteques sempre us informarem de la data de retorn de cada document que us emporteu.

Perquè n’estigueu assabentats/des:

• A partir del 6 de juny els documents de préstec normal per alumnes de postgrau, màster o doctorat i per al PAS (préstec de 28 dies) es tornaran el 18 de setembre
  • A partir del 12 de juny els documents de 14 dies i de préstec normal pels alumnes de grau es tornaran el 18 de setembre
  • A partir del 19 de juny els documents de 7 dies per tots els usuaris es tornaran el 18 de setembre
  • Documents de cap de setmana: a partir del 30 de juny us podreu emportar en préstec fins al 4 de setembre els documents de cap de setmana de les següents biblioteques: Comunicació i Hemeroteca General, Ciència i Tecnologia, Medicina, Veterinària i Universitària de Sabadell

Recordeu que sempre podeu consultar la data de retorn dels documents que teniu en préstec a l’apartat El meu compte del Catàleg de les Biblioteques UAB.

————————————————————————–

A més a més…

Us ho recordarem més endavant, però aprofitem per avançar-vos que del 19 de juliol al 3 de setembre (ambdós inclosos) el servei de Préstec consorciat entre universitats (PUC) estarà tancat. El darrer dia per fer peticions serà el 18 de juliol. El servei es restablirà el 4 de setembre.