Ruta comunicación, la nova etapa de la revista Ruta

Ruta comunicacion

Acaba d’aparèixer el primer número de Ruta comunicación, la segona època de Ruta: Revista Universitària de Treballs Acadèmics.

Ruta (2008-2015), impulsada pel Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, va néixer per donar a conèixer les aportacions dels investigadors de l’àmbit del periodisme i la comunicació vinculats a la UAB, especialment les d’estudiants de màsters i doctorats que començaven la seva carrera investigadora. Entre 2008 i 2015 es van publicar sis números.

La seva tasca és continuada per Ruta comunicación, dirigida pel professor Pedro Molina i sota la responsabilitat del Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la UAB (LPCCP). Igual que la seva predecessora, es tracta d’una revista electrònica, d’accés obert. Els seus articles han estat elaborats amb criteri científic i han superat un procés d’avaluació d’experts (peer review). Té previst publicar dos números l’any.

Podeu consultar Ruta comunicación a la plataforma ReDi: servei de revistes digitals de la UAB.

Podeu consultar els números 1-6 de Ruta al Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD).

Desitgem molta sort a Ruta comunicación en aquesta nova etapa!