Taula rodona “40 anys de la televisió en català”, 6 març

La Facultat de Ciències de la Comunicació UAB informa:
40 anys televisio en catalaEl proper dilluns 6 de març a les 11 h l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació acollirà una taula rodona sobre “40 anys de la televisió en català”.

La taula rodona comptarà amb la participació de Salvador Alsius, vicepresident del Consell  de l’Audiovisual de Catalunya; Bibiana Ballbé, periodista; Charo Lacalle, catedràtica de Periodisme i professora de la facultat; Cristina Puig, periodista i Sergi Schaaff, realitzador de televisió. L’acte serà moderat per la professora Elisabet Garcia, vicedegana d’Ordenació Acadèmica de la facultat, i serà presentat per la degana, la professora Maria José Recoder.

Aquesta és la tercera taula rodona que es programa a la Facultat dins del marc de la celebració dels 40 anys de les primeres promocions de llicenciats en Ciències de la Informació, seccions de Periodisme i de Publicitat. Aquests debats serveixen per reflexionar sobre com han evolucionat els diferents mitjans de comunicació al llarg dels darrers quaranta anys i com es projecten cap al segle XXI.