8a Jornada de recerca de la Societat Catalana de Comunicació, 26 de gener

Societat Catalana de ComunicacioAcabem de saber que la 8a Jornada de recerca de la Societat Catalana de Comunicació es farà el proper dijous, 26 de gener, a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans.

Reproduïm la notícia que s’ha publicat a la web de la SCC:

8a Jornada de recerca de la Societat Catalana de Comunicació

Lloc: Sala Joan i Pere Coromines, seu Institut d’Estudis Catalans ( carrer del Carme, 47, Barcelona)

Dia: 26 de gener de 2016 de les 10.00 h a les 14.00 h

Inscripcions i informació: telèfon 933 248 580 scc@iec.cat

Programa en pdf

El 26 de gener de 2017 la Societat Catalana de Comunicació commemora en un acte tres efemèrides importants:

• La Jornada de Recerca que anualment organitza la SCC
  • El 30è aniversari de la Societat Catalana de Comunicació, per aquest motiu a la taula rodona participen tots els presidents que ha tingut la SCC des de la seva creació
  • El lliurament dels XXVIII Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual, que concedeix el Consell de l’Audiovisual de Catalunya

PROGRAMA

10.00 h Parlaments de benvinguda, a càrrec de Joandomènec Ros, president de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), i Jordi Berrio, president de la Societat Catalana de Comunicació (SCC).

10.15 h Taula rodona amb motiu del 30è aniversari de la Societat Catalana de Comunicació, i  la participació dels expresidents de la Societat:

Miquel de Moragas i Spà (president 1986-1987)
Josep Maria Casasús (president 1987-1990)
Jaume Guillamet (president 1991-1996)
Josep Maria Martí (president 1997-2005)
Maria Corominas (presidenta 2006-2009)
Rosa Franquet (presidenta 2009-2015)

Primera part, dedicada als orígens i reptes assolits.

Modera: María José Recoder, degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB).

11.30 h Pausa cafè

12.00 h Taula Rodona – Segona part, dedicada al futur de la recerca en comunicació i com la SCC pot contribuir-hi

Modera: José Fernández-Cavia, director del Departament de Comunicació (Universitat Pompeu Fabra)

13.00h Lliurament dels XXVIII Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual, que concedeix el Consell de l’Audiovisual de Catalunya. Presentació, a càrrec de Roger Loppacher, president del Consell de l’Audiovisual de Catalunya. Lectura del veredicte, a càrrec de Salvador Alsius, vicepresident del Consell de l’Audiovisual de Catalunya. Intervenció dels guardonats: Segon premi Dolores Costa Gálvez. ¿A quién le importa? Radio especializada musical en España desde la perspectiva del servicio público. Primer premi Ignacio Bergillos García. Participación de la audiencia y televisión en la era digital. Propuesta de análisis y evolución de las invitaciones a la participación en la TDT y en otras plataformas.

14.00h Cloenda, a càrrec de Sergi Cortiñas, vicepresident de la SCC.