La Lliga de Debat Universitari 2017 aborda el control dels mitjans de comunicació

Reproduïm aquesta notícia publicada a la pàgina web de la UAB:

Arriba la Lliga de Debat Universitari

Debat UABEl tema de la Lliga de Debat Universitari d’enguany girarà al voltant de la pregunta: “Cal que el poder públic controli els mitjans de comunicació?”. L’objectiu d’aquesta activitat és que els estudiants millorin les seves competències comunicatives a l’hora de parlar en públic i expressar-se correctament davant d’un auditori, aptituds cada cop més importants per als joves universitaris. Participar en la Lliga de Debat és una manera divertida de potenciar les habilitats oratòries.

Els estudiants que hi vulgueu participar us dividireu en diversos equips, d’un mínim de 2 persones i un màxim de 5, i haureu de defensar una posició a favor o en contra sobre el tema que es debati. Si hi esteu interessats, haureu d’omplir un formulari d’inscripció, que estarà obert fins al 8 de febrer. Tots aquells que vulgueu participar-hi podreu sol·licitar el reconeixement acadèmic de 2 crèdits ECTS.

La competició consistirà en un o més debats entre els equips participants, en funció del nombre d’equips inscrits. Un cop es tanquin les inscripcions, s’enviarà el reglament de la Lliga als portaveus de cada equip per tal que els equips puguin preparar-se les intervencions. L’equip guanyador representarà la UAB a la Lliga de Debat Universitari organitzada per la Xarxa Vives d’Universitats entre el 24 i el 27 d’abril.

En trobareu més informació al blog de la Lliga de Debat, al canal de YouTube, on podreu veure els vídeos de les competicions anteriors, i al web de Dinamització Comunitària. Participeu-hi!