El cap de comunicació de la Generalitat a la Facultat, 6 d’abril

Compartim aquesta notícia publicada a la web de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB:

Joan Maria Piqué, l’actual cap de comunicació de la Generalitat de Catalunya, farà una conferència aquest dimecres 6 d’abril a les 15 h a la Sala de Graus de la Facultat titulada “Els Gabinets de Comunicació Institucionals: Presidència de la Generalitat”.

Joan Maria Pique

Joan Maria Piqué és periodista i, anteriorment al càrrec que actualment ocupa, ha treballat a La mañana de Lleida, La Gaceta de los negocios, Europa Press, Diari de Tarragona i a l’Avui. El 2008 es convertí en el cap de premsa d’Artur Mas. La conferència s’emmarca dins de l’assignatura Gabinets de premsa i comunicació de quart curs del grau de Periodisme però l’acte està obert a tothom.

2 Responses to “ El cap de comunicació de la Generalitat a la Facultat, 6 d’abril”

1. Ramon Says:

El 2008 Artur Mas no era president, ho era José Montilla. Artur Mas ho va ser el 2011.

2. Monica Says:

Tens tota la raó. Hem copiat la notícia i l’hem donat per bona sense comprovar tota la informació. Ara mateix ho corregim, i t’agraïm moltíssim que ens hagis avisat. Gràcies per llegir-nos!