Tallers sobre comunicació i desenvolupament a la Facultat

Reproduïm aquesta notícia publicada a la web de la UAB:

Tallers sobre el paper dels mitjans en la creació d’una societat més igualitària

El Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació i el Màster MIM organitzen uns tallers per endinsar-se en el paper de la comunicació en la lluita contra les desigualtats. Les sessions van dirigides a tota la comunitat de la UAB que s’hi pot inscriure de manera gratuïta fins el 8 d’octubre.

tallersAmb l’objectiu que l’alumnat pugui participar de manera activa en la investigació sobre la rellevància que poden tenir els mitjans i la comunicació en el procés de creació d’una societat més igualitària, el Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, a través del Màster en Mediació Intermediterrània (MIM), organitza el II Cicle de Tallers de Comunicació i Desenvolupament. El projecte compta amb el suport del Fons de Solidaritat de la UAB, gestionat per la Fundació Autònoma Solidària (FAS).

Els Tallers sobre Comunicació, Cooperació i Desenvolupament tenen per finalitat difondre les bones pràctiques comunicatives en àmbits relacionats amb la cooperació i conscienciar sobre el seu poder en la lluita pels drets humans. Enguany, se celebraran el 13 d’octubre, el 26 de novembre i l’11 de desembre.

Taller 1: Model de comunicació participativa per al canvi social13 d’octubre de 2015 d’11:00 h a 14:00 h i de 15:30 h a 18:30 h. Impartit per Thomas Tufte, Universitat de Roskilde (Dinamarca).

Taller 2: Comunicació per a la salut: de què es tracta i com crear un pla eficient per al benestar, 26 de novembre de 2015 d’11:00 h a 14:00 h i de 15:30 h a 18:30 h, impartit per Rafael Obregón, Chief Communication for Development UNICEF.

Taller 3: Fundraising o com captar recursos per a finalitats no lucratives, 11 de desembre de 2015 d’11:00 h a 14:00 h i de 15:30 h a 18:30 h impartit per Sònia Flotats, periodista digital especialitzada en la comunicació i el màrqueting d’iniciatives socials.

La participació als tres tallers és oberta a tota la comunitat universitària de la UAB de manera gratuïta. Només és necessari formalitzar la inscripció a través d’un correu electrònic a master.mim@uab.cat amb la següent informació: Nom i cognoms, DNI o  Passaport, Formació Acadèmica i àrees d’interès. La data límit per inscriure-s’hi és el 8 d’octubre.

El Departament atorgarà certificats a les persones participants que assisteixin a totes les activitats.