Tallers sobre comunicació, cooperació i desenvolupament a la Facultat

El Deganat de la Facultat de Ciències de la Comunicació ens informa d’aquests tallers que es faran properament a la Facultat:

Tallers comunicacio

Tallers sobre Comunicació, Cooperació i Desenvolupament

1. Taller: Comunicació i Canvi Social.  8 i 9 d’octubre de 16:00-20:00

S’examinaran els paradigmes, teories i abordatges estratègics de la comunicació per al desenvolupament i el canvi social a fi d’aplicar-los en projectes socials i davant problemes que siguin de rellevància per al grup.

A càrrec de: Jesús Arroyave Cabrera, Universidad del Norte, Barranquilla (Colòmbia)

2. Taller: Alter-globalització, Desenvolupament i Drets Humans. 15 i 16 d’octubre de 16:00-20:00

Es treballaran exemples de la perspectiva dels Drets Humans aplicada a iniciatives per al desenvolupament, així com una anàlisi dels Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni (ODM).

A càrrec de: Luis Miguel Sirumbal, Centro de Derechos y Desarrollo, CEDAL, Perú

3. Taller: Elabora un producte multimèdia. 30 d’octubre i 11 de novembre de 16:00-20:00

Aprèn i practica amb les eines al teu abast per realitzar projectes multimèdia en l’àmbit de la comunicació per al desenvolupament.

A càrrec de: Santiago Tejedor i Ricardo Carniel, professors a la Facultat de Comunicació de la UAB

S’atorgaran certificats als participants que assisteixin a totes les activitats. Tots els tallers s’impartiran en castellà a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.

Per inscriure’t has d’enviar un correu electrònic fins al 03/10/2014 indicant-nos la següent informació a: master.mim@uab.cat

– Nom i Cognoms
– DNI o Passaport
– Formació acadèmica
– Àrees d’interès

La inscripció es gratüita i es confirmarà per ordre d’arribada dels correus electrònics. Places limitades.

Més informació a: master.mim@uab.cat

Els tallers compten amb el suport de la Fundació Autònoma Solidaria (FAS) i l’organització ha estat duta a terme per l’equip del Màster MIM i Diplomatura de Postgrau.