Taller: El tractament dels conflictes en els mass media, 16 d’abril

Setmana cooperacioDel 16 al 19 d’abril la UAB celebra la VIII Setmana de la Cooperació, que aquest any porta per títol “Pau i violències al món actual”. Des de les biblioteques us animem a que participeu a les múltiples activitats que s’han organitzat: xerrades, cinefòrums, exposicions, etc. [programa en PDF].

Com a futurs periodistes segurament us interessarà el taller “El tractament dels conflictes en els mass media”. L’impartirà Xavier Giró, professor de l’Observatori de la Cobertura de Conflictes UAB, el dimarts 16 d’abril, de les 15 a les 17 h, a l’Aula 4 de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia.

—————————————————————————————–

En voleu saber més?

Obres sobre guerra en els mitjans de comunicació de massa a les biblioteques UAB

Obres sobre mitjans de comunicació de massa i pau a les biblioteques UAB