Taller sobre joves migrants i mitjans digitals

La Facultat de Ciències de la Comunicació organitza el taller d’investigació “Teories i mètodes per a l’estudi de la recepció mediàtica entre la població migrant: joves i mitjans digitals”, emmarcat dins dels estudis de Doctorat en Continguts de Comunicació a l’Era Digital.

Es farà dimecres, 30 de novembre, de les 10 a les 12 h, a la Sala de Juntes de la Facultat. Hi participaran Denise Cogo (Universidade do Vale do Rio dos Sinos, Brasil), Núria García (UAB) i Amparo Huertas (UAB).

El taller és obert a tothom. Es lliurarà un certificat d’assistència a qui s’hagi inscrit prèviament a la Secretaria del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.