Conferència: Eleccions i mitjans

Eleccions i mitjansEl dimecres 10 de novembre a les 15 hores a la Sala de Graus de la Facultat la Dra. Estefanía Jiménez impartirà la conferència “Elecciones Catalanas 2010: el análisis científico en tiempo real de la cobertura mediática. O la red al servicio de la ciudadanía”.

La Dra. Jiménez és professora del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad de la Universidad del País Vasco i encapçala un equip de recerca que durant les properes eleccions al Parlament de Catalunya estudiarà la cobertura que en faran els mitjans de comunicació. La particularitat del seu projecte és que ofereix dades en temps real sobre el mode en què la premsa presenta la informació sobre els principals candidats a la Generalitat.

Actualització: seguiu l’activitat d’aquest grup d’investigació aquí.