COMPRENSIÓ BÀSICA

invitació a la intercomprensió

Archive for Setembre 28, 2011

Set 28 2011

un tomb per Lleida, primera sortida interuniversitària per a estudiants de català

Ja tenim aquí la primera sortida interuniversitària per a estudiants estrangers dels cursos de català (bàsics i elementals). L’activitat tindrà lloc el proper dissabte 8 d’octubre.

Has visitat mai la ciutat de Lleida? Et proposem una ruta ludicocultural perquè puguis gaudir tant de la Lleida monumental com de la Lleida més moderna.

Si véns podràs conèixer de prop la Seu Vella, que s’alça sobre un turó des del qual es divisa tota la ciutat, el riu Segre i gran part de l’horta de Lleida, a cavall del romànic i el gòtic, amb un claustre espectacular. Després podràs passejar tranquil•lament per la vora del riu fins arribar al Parc de la Mitjana, espai natural situat a l’entrada de Lleida, on dinarem i ens faran una visita guiada.

Have you ever visited Lleida? We propose a cultural and leisure programme to enjoy both the historical and the modern aspects of our town. Our day will start with a visit to the Seu Vella, a mixture of Romanic and Gothic style that boasts a spectacular cloister. The cathedral stands imposingly upon a hill from which you will have a full view of the city, the Segre river and part of its surrounding fields. Afterwards, you’ll be able to stroll relaxedly along the river until we get to La Mitjana park, a nature reserve located at the entrance of Lleida, where we’ll eat dinner and they’ll give us a guided tour.

Horari de la visita:

10:30h: Punt de trobada a Lleida (plaça Sant Joan)

11h: Visita guiada de la Seu Vella

13h: Passejada fins al Parc de la Mitjana

14h: Temps lliure per dinar al Parc de la Mitjana (si voleu, us podeu emportar el dinar de casa. El dinar va a càrrec de cadascú).

15:30h: Visita guiada al Parc de la Mitjana

17h: Tornada

10:30h: Meeting Point: plaça Sant Joan

11h: Guided visit to the Seu Vella

13h: Stroll to La Mitjana park

14h: Free time for lunch at La Mitjana park (feel free to take something to eat with you. Each person will have to provide their own lunch).

15:30h: Guided visit to La Mitjana park

17h: Return

Preu de l’activitat
El preu de l’activitats és de 5 euros, corresponents al transport. Tots els estudiants de Barcelona anirem junts en un autobús.
Inscripcions
A la Secretaria del Servei de Llengües. El nombre de places és limitat a 12, per ordre d’inscripció. Quan ho hagueu fet, heu d’enviar un correu as.llengues.dinamitzacio@uab.cat.
Important: si no confirmeu la vostra presència a través del correu electrònic, NO podreu assistir ala sortida. L’hora i lloc de trobada a Barcelona per agafar l’autobús, es confirmarà a través d’aquest correu.
El període d’inscripció finalitza el3 d’octubre.

No hi ha comentaris