COMPRENSIÓ BÀSICA

invitació a la intercomprensió

Mar 15 2011

activitats per als estudiants de mobilitat

1. Sortida al Penedès: ruta modernista i visita de caves

El proper 26 de març de 2011 realitzarem una visita a les Caves Codorníu amb degustació de cava i una ruta guiada pels principals edificis modernistes de Sant Sadurní d’Anoia.

2. Suport d’un estudiant en l’aprenentatge de la llengua i la cultura catalanes

Vols rebre el suport d’un estudiant voluntari, i així practicar la llengua catalana?  Posa’t en contacte amb la Unitat de Dinamització del Servei de Llengües de la UAB a través de l’adreça de correu s.llengues.dinamitzacio@uab.cat o omplint aquest formulari.

Nosaltres et facilitarem el contacte amb un/a estudiant de parla catalana i a partir d’aquest moment vosaltres mateixos acordareu els dies que us voleu trobar.

L’estudiant català, en funció del que tu necessitis, prepararà les sessions perquè practiquis la llengua i coneguis la nostra cultura. No es tracta de classes de català, sinó de practicar la llengua i conèixer la realitat cultural de Catalunya.

This entry was posted on Dimarts, 15 Març, 2011 at 20:41 and is filed under activitats d'aprenentatge. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.