COMPRENSIÓ BÀSICA

Archive for Abril 19, 2010

Abr 19 2010

segueix 4 cats a la nova llulltv

Avui, 19 d’abril, coincidint amb el programa d’activitats de “Sant Jordi al Món”, s’activarà en fase de proves la televisió per internet Llull TV, gestionada per l’Institut Ramon Llull.

Llull TV es nodrirà d’algunes emissions en directe, de materials cedits per les televisions públiques dels territoris que formen part de la Fundació, d’audiovisuals d’activitats organitzades per l’Institut Ramon Llull i de materials produïts expressament, com és el cas de 4 cats.

4 cats és una sèrie de ficció amb un total de 20 capítols. Es tracta de microespais d’uns 5 minuts que presenten diverses situacions comunicatives quotidianes d’un grup de 5 joves a Barcelona. Els guions s’han adaptat per a aprenents amb un nivell bàsic de coneixements de català i que vulguin aprofundir en la realitat lingüística i cultural catalana. Cada capítol té una sèrie d’eines a disposició de l’usuari que en fan més fàcil la comprensió i l’aprofitament didàctic. Cada dilluns i dimecres se n’estrenarà un capítol. Estigueu atents! Aquí teniu el primer capítol: “Ja hi som tots”.

No hi ha comentaris