COMPRENSIÓ BÀSICA

invitació a la intercomprensió

Feb 28 2010

vine amb nosaltres a descobrir la realitat lingüística de Catalunya!

Quan parlem del multilingüisme a Catalunya sovint ens referim a les llengües oficials…, però és aquesta l’autèntica realitat lingüística de Catalunya? Quantes llengües s’hi parlen? Qui les parla? Quines són les més parlades? Vine amb nosaltres a descobrir-ho!

El dissabte 6 de març farem una activitat per descobrir la Barcelona multilingüe: primer, hi haurà una presentació sobre les llengües que es parlen a Catalunya, i després, farem una visita guiada pels barris de Barcelona on es pot observar millor la diversitat lingüística. Continuarem l’activitat amb un pícnic al Parc de la Ciutadella juntament amb els estudiants de mobilitat de les altres universitats catalanes, i acabarem el dia amb una visita guiada al Museu d’Història de Catalunya, a l’exposició “Catalunya, una història per a tu”.

* * *

Nom de l’activitat: La Barcelona multilingüe

Dia: dissabte 6 de març

Programa:
10.30 h
Trobada a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona

11.00 h
Xerrada de presentació de la realitat lingüística de Catalunya, a càrrec de Mònica Fidalgo
12.00 h
Visita guiada pels barris del Raval, Gòtic i de Santa Caterina

14.00 h
Dinar de pícnic (cal portar el menjar), al Parc de la Ciutadella

Entre 15.30 i 16.30 h (segons el grup):
Visita al Museu d’Història de Catalunya

Entre 17.00 i 18.00 h (segons el grup):
Fi de l’activitat

* * *

Les places són limitades i s’adjudicaran per ordre d’inscripció (fins al dia 03.03.10). Es pot fer la inscripció enviant un correu a s.llengues.dinamitzacio@uab.cat

This entry was posted on Diumenge, 28 Febrer, 2010 at 11:56 and is filed under activitats d'aprenentatge, pràctiques d'intercomprensió. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.