COMPRENSIÓ BÀSICA

invitació a la intercomprensió

Nov 19 2009

vols una parella lingüística?

Fes un clic a la foto

El dia 25 de novembre comença el curs Pràctiques d’Acolliment Lingüístic, a través del qual s’ofereix formació a estudiants autòctons de la UAB perquè puguin donar suport a estudiants de mobilitat de la UAB.

Si ets un/a estudiant de mobilitat i t’interessa rebre suport lingüístic d’un estudiant voluntari, i així practicar la llengua catalana, posa’t en contacte amb la Unitat de Dinamització del Servei de Llengües de la UAB a través de l’adreça de correu s.llengues.dinamitzacio@uab.cat

This entry was posted on Dijous, 19 Novembre, 2009 at 20:27 and is filed under activitats d'aprenentatge, actualitat, pràctiques d'intercomprensió. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.