COMPRENSIÓ BÀSICA

invitació a la intercomprensió

Oct 23 2009

aprenents de català a la UAB

Intercat (viu la universitat en català) és un conjunt de recursos electrònics per aprendre la llengua i la cultura catalanes, principalment pensat per als estudiants de mobilitat que visiten les universitats catalanes. Podeu consultar-hi tota l’oferta de les diverses universitats catalanes. Ben aviat hi apareixerà aquest vídeo que us presentem en primícia, elaborat el semestre passat al campus de la UAB i en què apareixen estudiants i professors que han participat en alguna acció formativa del Servei de Llengües, els quals ens expliquen les seves vivències particulars. Des d’aquí volem agrair-los la participació i felicitar-los pels seus progressos.

This entry was posted on Divendres, 23 Octubre, 2009 at 11:02 and is filed under activitats d'aprenentatge, actualitat. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.