COMPRENSIÓ BÀSICA

invitació a la intercomprensió

Oct 16 2009

descoberta a Vic!

Dissabte 24 d’octubre us proposem realitzar una visita guiada a la ciutat de Vic, juntament amb estudiants internacionals de les diferents universitats catalanes (UAB, UB, UdL, UPC, URV i UVic). A més a més, visitarem el Museu Episcopal de la ciutat i realitzarem una sessió conjunta de Speed Dating en català! No t’ho pots perdre!

Programa de la visita
10.20 (10.25)    Sortida de Sants (Plaça Catalunya) amb tren de la RENFE. Línia C3 direcció Ripoll.
12.00     Arribada a Vic. Desplaçament cap a la Plaça Major.
12.30 – 13.30    Visita guiada a la ciutat de Vic.
13.45 – 14.30    Speed Dating.
14.30 – 16.00     Dinar.
16.00 – 17.30    Visita guiada al Museu Episcopal de Vic.

Dia i lloc de trobada
Dia: Dissabte, 24 d’octubre de 2009
Hora: 12.00
Lloc: Estació de Vic (Plaça de l’Estació, sortint a mà esquerra)

Activitat gratuïta
L’activitat és gratuïta. Només us heu de fer càrrec de les despeses de transport. El dinar va a càrrec de cadascú. El millor és portar un entrepà.

Si us interessa venir, heu d’enviar un correu a s.llengues.dinamitzacio@uab.cat fins al 21 d’octubre.

This entry was posted on Divendres, 16 Octubre, 2009 at 16:31 and is filed under actualitat, festes i tradicions, pràctiques d'intercomprensió. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.