COMPRENSIÓ BÀSICA

invitació a la intercomprensió

Set 28 2008

aprenc sense mestre

En aquest espai ens proposem recollir els avenços en l’aprenentatge usant el dossier d’aquest bloc. Es tracta de deixar constància de les paraules apreses (vocabulari) i de les regles observades (gramàtica), tot treballant les diverses unitats textuals i vídeos que trobareu al dossier.

Per a cada unitat del dossier podeu seguir el procediment següent:

1: escolteu el text,
2: escolteu-lo per segona vegada seguint-lo amb la versió escrita en català;
3: identifiqueu els problemes lèxics, sintàctics i gramaticals;
4: resoleu-los, a través de la consulta de les versions traduïdes a les cinc llengües romàniques;
5: anoteu, en un comentari a aquesta entrada, els aspectes apresos (nou lèxic i noves regles).

Per a cada clip musical es tracta de realitzar un procediment següent:
1: visioneu el clip,
2: visioneu-lo per segona vegada seguint-lo amb la lletra de la versió escrita en català;
3: identifiqueu els problemes lèxics, sintàctics i gramaticals;
4: intenteu resoldre’ls mitjançant les equivalències i els recursos;

This entry was posted on Diumenge, 28 Setembre, 2008 at 19:16 and is filed under activitats d'aprenentatge. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.