Cartera 2016: Aprovada la realització de les evolucions prioritzades a la comissió d’usuaris

Benvolguts,

Tenim el plaer d’informar-vos que el nou projecte que vam introduir a la cartera de projectes 2016 per tal de que ens autoritzessin a assignar recursos per la realització de les millores que vam recollir entre tots a la comissió d’usuaris ha estat prioritzat com a prioritat 1, el que significa que es pot portar a terme. Podeu veure aquesta informació a l’enllaç de la cartera d’enguany aquí  (El codi del nostre projecte és el 16099)

A partir de la setmana que ve començarem a treballar en el calendari del desenvolupament i us anirem informant un cop tinguem un primer esborrany de les dates.

El llistat de millores a desenvolupar és el que vam prioritzar a la comissió i per tant es faran sempre que sigui possible en l’ordre que les vam col·locar donat que les vam prioritzar entre tots de més interesants a menys. Quan acabem de concretar el volum d’hores que se’ns assigna mirarem de confirmar fins a quina de les propostes podrem arribar. Us poso a continuació el llistat complert de les millores que es van demanar en aquest projecte:

1. Blocs solapats (un de general i un altre específic)
2. Poder eliminar els tiquets per franges (p. ex. eliminar els tiquets de 15:00 a 17:00)
3. Limitar una cita per tràmit al mateix alumne
4. Possibilitat d’establir diferents temps per diferents tràmits
5. Aplicació automàtica dels canvis de plantilla per no haver d’esborrar i tornar a generar els tiquets
6. Històric d’alumne (no presentats, etc.)
7. Netejar els no presentats del matí abans de començar el torn de tarda
8. Usabilitat de la web d’alumne (+ timeout)
9. Actualització/Refresc del llistat de cites
10. Que la selecció de passar registres quedi predefinida (ara s’ha de seleccionar cada vegada)
11. Mail resum de cites (també si no hi ha cap)
12. Canvi d’aspecte de la web de torn (més institucional)
13. Si no hi han tiquets disponibles, que no deixi seleccionar assumpte
14. Llistat de cites perquè els alumnes no hagin d’eliminar-les individualment per mail

Publicat dins de General | Envia un comentari

Ja tenim data per la comissió d’usuaris!

Benvolguts, com ja us havíem anunciat, en breus teníem l’intenció de convocar la comissió d’usuaris del servei de cita previa. Doncs bé, ja tenim data: El dia 23 de Juny de 12:30 a 14:00 a la Sala de Juntes de la Facultat d’Economia i Empresa (B3/0005). Us adjuntem en enllaç al MAPA de la facultat perque us sigui més fàcil trobar-ho.

Recordeu que tots teniu veu i en formeu part d’aquesta comissió ja sigui en persona o vía UN representant de cada servei (en el cas dels serveis de diverses persones). Pot ser qualsevol usuari de l’aplicatiu, la idea és que sigui algú que el faci servir el més sovint possible perque allà entre d’altres coses decidirem quines noves funcionalitats es voldria demanar per implementar en el futur i la priorització de les mateixes. Per tant és important la presència de representació del major nombre de serveis possible.

Si teniu alguna proposta que encara no ens heu fet arribar, ja esteu trigant a enviar-la al correu del servei o a la llista de distribució per tal que l’incloguem al llistat que es debatrà a la comissió! :)

També us avançarem les darreres novetats que tenim disponibles i que en breus us anunciarem de forma oficial perque pogueu utilitzar.

Si us plau, tal i com us hem demanat al correu que heu rebut a la llista de distribució, envieu confirmació d’assistencia dient quina persona anirà del vostre servei al correu electrònic de cita previa (cita.previa@uab.cat).

Equip de Cita Prèvia.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Algunes dades sobre el servei

El servei continua el seu desplegament, i com que moltes vegades és difícil tenir una visió més enllà del propi àmbit i de l’ús que cadascú en fem, us facilitem un resum de dades perquè sigui mes fàcil fer-nos tots plegats una idea de conjunt de l’evolució que estem tenint i perquè prenguem conciencia que “no ens trobem tan sols” ;).

Dades Any 2014:

gentes

 

Centres i escoles on com a mínim un servei fa servir Cita Prèvia: 12

 

database

 

Bases  de dades gestionades: 33

117016-matte-blue-and-white-square-icon-business-notepad

 

Total de reserves realitzades: 43.076

 

flechas

 

Tràfic generat: 8,46Gb 

 

 

Tenint en compte que el primer trimestre del 2015 el tràfic ha triplicat les dades del mateix periode a 2014, es previsible un augment de les reserves per aquest any…

Gràcies a tots per ajudar-nos a crèixer amb les vostres propostes!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Novetats

Els que van començar i/o van realitzar la formació en les primeres edicions potser no han vist que hem anat incorporant algunes funcionalitat addicionals, com ara:

– Possibilitat d’establir restriccions/excepcions de sol·licitud de cita des de determinats ordinadors o grups d’ordinadors.

– Visualització accessible des de dispositiu mòbils de l’aplicatiu de sol·licitud de cita prèvia pels usuaris.

– Historial de confirmació i anul·lació de cites i estadístiques per client.

– S’ha afegit un QR a la web de gestió que enllaça a la web de cita prèvia.

 

Darrerament hem incorporat les següents funcionalitats a l’aplicatiu:

– Possibilitat de traducció als mateixos idiomes de la interfície dels assumptes/gestions. Fins ara, els assumptes només podien ser-hi en català encara que l’usuari escollís un idioma diferent. Ara es poden introduir els textos en els diferents idiomes, i en cas de no ser introduïts apareixeran en català.

– Possibilitat de tenir caixa d’observacions a qualsevol assumpte.

També gràcies a la Gestió Acadèmica de Traducció i Interpretació i un docent de la facultat s’ha fet la traducció a l’anglès. Aquest canvi ja ha estat aplicat a totes les instàncies.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Comissió d’usuaris cita prèvia

Com ja us vàrem comentar a les xerrades introductòries i a la formació, l’esperit del servei de cita prèvia és que tothom tingui veu a les funcionalitats de l’aplicatiu, i per això tenim la figura de la Comissió d’usuaris de cita prèvia. Volem un aplicatiu consensuat i útil per tothom, i ara que ja hi ha un bon grup de serveis que l’utilitzen pensem que és el moment de constituir la Comissió. La primera trobada d’aquesta serà en breu, ens posarem en contacte amb els responsables dels serveis per tal de concretar dates i assistents.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Benvinguda

Benvinguts/des,

Aquesta web pretén ser un repositori de les novetats i informació destacades del servei de cita prèvia de la UAB. Periòdicament es publicaran les noves funcionalitats, canvis recollits a l’aplicatiu, evolució d’incidències que puguin sorgir, avisos, etc. Però no patiu, no caldrà que la mireu diàriament, qui estigui subscrit a la llista de distribució rebrà un butlletí resum.

Publicat dins de General | Envia un comentari