Science is not fun

Opinions personals de membres del CEHIC i alumnes de postgrau

maig 23 2009

¡Barcelona participa! Conference on Science and the Public in Brighton, June 13-14

Posted in General |

El próximo mes iré a Brighton para participar a una conferencia sobre la ciencia y el publico. El programa ya ha salido – con una sorpresa. La gran mayoridad de participantes son británicos, claro. Hay alguna gente de Suecia, Alemania etc. – y tres charlas de España respectivamente de Barcelona. ¡Impresionante!

Elisabet Rodriguez-Gonzalez, López-Béjar M., Cordón R., Domingo M., Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA), Barcelona: ʻTravelling from the lab to the farm through a new educational websiteʼ

Jordi Ferran Boleda, Universitat Politècnica de Catalunya:
ʻProducer meets consumer: popularizing household electricity in the early
twentieth-century in Barcelonaʼ

Oliver Hochadel, Universitat Autònoma de Barcelona:
ʻAtapuerca – the making of a magic mountain. Popular science books and
human-origins research in contemporary Spainʼ

This entry was posted on dissabte, 23 maig, 2009 at 5:05 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.