Celebració del Dia d’Europa amb estudiants de secundària

Molt bon record de la nostra celebració del Dia d’Europa que va comptar amb la presència de tres grups dels següents centres de secundària:

Escola El Cim (Terrassa)
Institut Estela Ibèrica (Santa Perpètua de la Moguda)
Viaró Global School (Sant Cugat del Vallès).

Va ser una molt bona oportunitat per poder escoltar de la mà d’experts, però de manera planera, en què consisteix la ciutadania europea.

També va servir perquè 2 dels grups ens expliquessin els treballs que havien fet a l’aula sobre aquesta matèria. Concretament:

Us agraïm a tots la vostra participació i entusiasme. Trobareu més fotografies al nostre perfil de facebook.

Un comentari a “Celebració del Dia d’Europa amb estudiants de secundària

1. Felicitacions a aquesta initiativa. Per que els joves son la Europa que volem: amb initiativa, participativa, multicultural I creativa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *