9 mayEl proper 12 de maig, a les 12 h, la Facultat de Dret de la UAB acull una taula rodona que s’organitza en commemoració del dia d’Europa. En aquesta taula rodona cadascun dels participants tractarà un tema diferent.

Per una banda, Ricardo Gosalbo, exdirector de relacions internacionals als serveis jurídics de la UE, parlarà sobre l’acció exterior de la UE. Posteriorment, el periodista Xavier Vidal-Folch analitzarà l’actual situació del Regne Unit i la possibilitat d’un Breixit a Europa. Finalment, Francina Esteve professora de Dret Públic de la Universitat de Girona parlarà sobre la importància de l’asil.

Ubicació: Facultat de Dret de la UAB

Data: Dijous 12, Maig de 2016 – 12:00h