Prevenció de riscos

quirofanEls objectius bàsics de les accions preventives són: garantir la salut i la seguretat del personal i fomentar una cultura preventiva en tota la comunitat universitària.

La UAB és conscient que cal garantir un entorn segur i saludable quan realitzem la laboratorinostra activitat i això no és possible sense l’assumpció d’un compromís tant per part de la Universitat, com a institució, com per tots els membres de la comunitat universitària.

Per aquest motiu, el Consell de Govern del 19/12/2007 va aprovar la normativa interna de les Funcions i responsabilitats en prevenció de riscos laborals a la UAB amb la voluntat d’aconseguir la integració de la prevenció en totes les decisions i en les activitats docents, d’investigació i de suport que es duen a terme en qualsevol nivell jeràrquic.

qui2La UAB és una institució compromesa amb el benestar de les persones al seu servei. Per això, defensa els principis generals recollits en els Estatuts: la solidaritat, la justícia, la democràcia, la igualtat, i la no discriminació.

La Universitat va donar un nou impuls en matèria preventiva creant la Comissió d’Intervenció i Resolució de Casos d’Assetjament i manifesta amb claredat la seva actitud ferma i contrària a qualsevol tipus d’assetjament, des de les seves primeres manifestacions, garantint el dret de totes les treballadores i treballadors a ser tractats amb dignitat.

Més informació a l’Àrea de Prevenció i Assistència

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.