La XI Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

Arriba la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura (SMSS) en la seva onzena edició:

Banner_cat

Del 24 al 28 d’octubrela UAB celebra la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura (SMSS), en el marc del Campus Saludable i Sostenible (campusSiS), que té per objectiu conscienciar a la comunitat universitària dels avantatges econòmics, ambientals i socials de desplaçar-se en transport col·lectiu, en bicicleta i caminant. És un esdeveniment que s’emmarca en la convocatòria de la Comissió Institucional Europea, i és un element clau de la línia estratègica 7 de “Conscienciació de la Comunitat Universitària” del Pla de Mobilitat de la Universitat.

Smart Mobility, línia destacable de la Setmana

Smart Mobility fa referència a l’aplicació de les noves tecnologies en la gestió de lamobilitat, una línia estratègica que ha esdevingut de gran importància en la planificació i gestió de la mobilitat de l’Autònoma. En aquest context, i durant la SMSS es presentaran algunes aplicacions per a dispositius mòbils al respecte.

Plataforma VAOpoint: en motiu de la Setmana de la Mobilitat, la spin-off de la UAB Aslogic sorteja un Samsung Galaxy S7, a tots els que participeu a la prova pilot de la plataformaVAOpoint. Aquesta aplicació mòbil us permetrà, durant 3 setmanes, estalviar diners i ser sostenibles amb el medi ambient reduint el nombre de cotxes, alhora que coneixereu nous companys.

App&Town: aplicació, desenvolupada per MassFactory, una spin-off de la UAB, que et mostra la millor ruta per a accedir al campus en qualsevol dels mitjans de transport disponibles. Només te l’has de descarregar al teu smartphone i començar a veure la quantitat d’aplicacions que t’ofereix. Conèixer quines opcions de transport col·lectiu tens a la teva disposició, rutes, horaris i pas per parada en temps real, guiatge per la xarxa de transport col·lectiu, etc.

BusosUAB: aquesta aplicació, adaptada a plataforma web, Android i IOs, i desenvolupada per la UAB i Aslogic; a partir de les dades de posicionament de la flota de busos de la universitat, permet la gestió del servei des d’una doble perspectiva: la de l’administració, que pot proveir el servei en funció de les necessitats de cada moment (servei a la demanda), i la de l’usuari, que pot saber en tot moment el temps restant de pas del bus per parada; així com conèixer les línies, el recorregut d’aquestes, les parades més pròximes des del lloc d’origen, etc.

ACTIVITATS:

Durant la setmana, la comunitat universitària podrà participar activament en les activitats que s’oferiran:

-Exposició del Pla de Mobilitat de la UAB i sorteig d’una bicicleta plegable
-Tallers de seguretat amb moto
-Concurs de fotografia de la UAB i sorteig d’una T-Trimestre
-Prova pilot VAOpoint i sorteig d’un Samsung Galaxy S7-

CartellDiaBici_webSiSEl dijous 27 tindrà lloc el dia més significatiu: El Dia de la Bici, on tota la comunitat universitària podrà participar activament en les activitats que tindran lloc a la Plaça Cívica entre les 10.00h. i les 14.00h.

-Exposició i prova de cotxes i bicis elèctriques.
-Inspecció Tècnica de Bicicletes (ITB) gratuïta i punt d’autoreparació
Merchandising gratuït.
-Presentació d’apps de mobilitat i sortejos…

Participa a les activitats i entra en el sorteig de diversos premis!

Fotos SMSS 2015

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.