Presentació de la setmana saludable i sostenible UAB 2019

Del al d’abril del 2019, 10ena edició

El foment d’entorns i d’hàbits per un estil de vida saludable i sostenible és l’eix vertebrador dels projectes i activitats de les diferents unitats, serveis i entitats que formen part del projecte “UAB campus Saludable i Sostenible”.

Potenciar la UAB com una Universitat promotora de la salut i la sostenibilitat a la comunitat universitària i a la societat, i donar a conèixer les activitats, accions i projectes que proposa és un dels objectius essencials de la X Setmana Saludable i Sostenible a la UAB”.

Carles Gispert, Vicerector d’Economia i de Campus.

El programa en pdf, les activitats de dilluns/dimarts/ dimecres/dijous el dia central/ divendres/ les activitats al campus de Sabadell/ les activitats abans, durant i després.

Per inscriure’t a les activitats.

Accés a la notícia

El vídeo recull de la setmana SiS UAB 2018

INSTAGRAM #SaludableiSostenibleUAB

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.