La cursa solidària de la UAB 2017 el dimecres 13 de desembre

Una cursa de 6,4 km, una caminada de 45′ i un circuit de mobilitat reduïda de 660m.

Donació: 10€,  inclou una samarreta.

Inscripcions obertes: http://cursauab.cat/

Per col·laborar com a  voluntari.

Serveis: guarda roba, avituallament a l’arribada, servei de recuperació ( a càrrec d’estudiants voluntaris del Grau de Fisioteràpia de la UAB), vestidors i dutxes al SAF.

Reconeixement 1 crèdit ECTS  per la participació a la cursa i a tres activitats del programa Viu el campus SiS+informació  // fitxa de l’activitat codi 79500

1-.Cursa de 6,4Km

Sortida: 13:30 h,  entre el pont de la Facultat de Ciències i el pont del Servei d’Activitat Física. Apte per a tots els nivells. *

*L’assegurança d’accidents és obligatòria pels que no siguin federats i no disposin d’una cobertura d’accidents específica de competició. L’import de l’assegurança d’accidents és de 1.5€ a afegir als 10 € de la donació. El lloguer del xip 2 €.

Recorregut 6,4Km (dues voltes de 3,2Km)

Sortim de l’avinguda de l’eix central des del Servei d’Activitat Física en direcció cap a la Facultat de Ciències; girem 180º per anar a buscar el carrer de Les Sitges i passar per sota l’edifici de l’Escola d’Enginyeria; una vegada arribem a l’avinguda de Serragalliners, girem a l’esquerra -per la zona de vianants- passant per davant dels Bombers,  fins arribar a la Facultat de Ciències de l’Educació ; on tornem a girar a l’esquerra per anar a buscar la Plaça Cívica; travessem la plaça i girem a l’esquerra de nou per anar a buscar el camí que travessa el campus  paral·lel a la riera fins el ICTA,; arribem al carrer de la Font del Carme,  passem per davant de les Columnes de la UAB, i girem a l’esquerra entrant a l’eix central fins a la zona l’arribada.
+informació

2-.Caminada de 45′

Sortida: 13:35 h, entre el pont de la Facultat de Ciències i el pont del Servei d’Activitat Física. Apte per a tots els nivells. Sense categories ni classificació. No és necessari l’ús de xip. *

*L’assegurança d’accidents és obligatòria pels quals no siguin federats i no disposin d’una cobertura d’accidents específica de competició. L’import de l’assegurança d’accidents és de 1.5€.

Mateix recorregut 3,2Km, una volta al circuit.

3-. Caminada mobilitat reduïda 660M

Sortida: 13:10 h. La sortida des de l’eix central, entre el pont de la Facultat de Ciències i el pont del SAF.

Un circuit de 660 metres pensat per persones amb mobilitat reduïda. Es pot realitzar en grup o individualment. Sense classificació ni categories. No és necessari l’ús de xip.*

*L’assegurança d’accidents és obligatòria pels que no siguin federats i no disposin d’una cobertura d’accidents específica de competició. L’import de l’assegurança d’accidents és de 1.5€.

Recorregut:

*La sortida des de l’eix central, entre el pont de la Facultat de Ciències i el pont del SAF; a l’arribar a la rotonda d’accés a l’autopista, tornarem en direcció contrària pel carril oposat per a completar una volta fins a l’arribada, situada al mateix punt de la sortida.

Serveis: avituallament a l’arribada, servei de recuperació ( a càrrec d’estudiants voluntaris del Grau de Fisioteràpia de la UAB), guarda roba, vestidors i dutxes al SAF (accés i serveis habilitats per persones amb mobilitat reduïda).

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.