José Luis Royo parla sobre el component genètic de la personalitat

Descripció:

El proper 21 de març, José Luis Royo, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la Universitat de Màlaga, impartirà el seminari “Digging on the genetic component of personality”. Començarà a les 12,30 h i tindrà lloc a l’aula IBB de l’Institut de Biotecnologia i de Biomedicina de la UAB. El seminari està organitzat per Mario Cáceres, professor del Departament de Genètica i Microbiologia de la UAB i investigador de la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA); i per Sebastián Ramos, investigador del Centre de Recerca en Agrigenètica (CRAG). En la ponència es tractarà temes relatius al component genètic de la personalitat.

Ubicació: Aula IBB de l’Institut de Biotecnologia i Biomedicina de la UAB

Data: Dimarts 21, Març de 2017 – 12:30h

Organitzador: Institut de Biotecnologia i Biomedicina / Centre de Recerca en Agrigenètica (CRAG)

Telèfon: 93 581 1233

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.