DIADA CENTRAL dijous 27 d’abril

granDijous 27

10:00 -17:00 h : Food trucks saludables i sostenibles a l’eix central.

10:0015:00h  Vine a donar sang: un autobús del Banc de sang s’instal·larà a l’eix central per fer recollida de donacions de sang.

10:30-15.00h  “Revisa’t la vista i la dieta” a la Unitat Mòbil de Salut;  Egarsat Societat de Prevenció instal·larà una unitat mòbil de Salut a l’eix central on infermeres del Servei Assistencial de Salut faran proves visuals, tonometria, test d’Ishihara i donaran consells dietètics per a una alimentació equilibrada i saludable.

10:00-11:30 h Conferència: “Prevenció de focs domèstics” per en Carles Noguera, Sotsinspector del cos de Bombers de la Generalitat, Servei de Prevenció. Contingut: Que hem de fer en cas de foc? Actuació segura en cas d’incendi a casa nostra i a qualsevol lloc. A qui va adreçat? : general.  Aforament lliure.

11:00-13:00 h Activitat: Torneig de tennis taula a l’Hotel d’Entitats.  Organitza: Unitat de Dinamització Comunitària

11:00– 12:15 h Conferència: “Pot la nostra comunicació contribuir a la nostra salut?” per en Ferran Ramón-Cortés.  Sala d’Actes del Rectorat.

13:00-14:30 h Conferència:Menjar poc beneficia la memòria durant l’envelliment?” per na Margarita Martí Nocolovius , àrea de psicobiologia.  Les  investigacions científiques actuals semblen demostrar que menjar amb moderació podria tenir efectes positius en la salut de les persones i, en conseqüència, incrementar l’expectativa de vida. A més de reduir l’aparició de tumors i malalties metabòliques, també podria endarrerir l’aparició de malalties neurodegeneratives i millorar la memòria de les persones envellides. Organitza:Unitat de Dinamització Comunitària. A la Sala d’Actes de l’Àgora. Aforament: 55 persones.

12:00 a 15:00 h: Fira Campus SiS a la plaça Cívica; punt d’informació de 10 a 15 h.

11:00-14:00h  Taller: Aprenem a fer massatge cardíac i la tècnica de la reanimació cardiopulmonar. Experts de la Creu Roja de Cerdanyola –Ripollet –Montcada ens ensenyaran els procediments i les tècniques, a més d’informar-nos sobre les accions de voluntariat a les que podem participar a la carpa SAS. Activitat sense inscripció prèvia.

13:00-15:00 h Gimcana sobre salut:La odissea diària”, organitzada pel voluntariat de salut; a la carpa de la FAS.

12:00-14:00 h   Activitat: “Juga a bàsquet en cadira de rodes amb Global Basket UAB” a la Plaça Cívica.

13:20 h: Benvinguda a càrrec d’en Carles Gispert, Vicerector d’Economia i de Campus.

13:30 h:  Inici de la cursa popular saludable.

13.35 h Inici de la  caminada participativa,  “La ruta de les rieres” de 5,7 Km.

17.00-18:30 h Debat sobre “L’ús dels transgènics des d’un punt de vista mediambiental”. Amb en Joan Simó (a favor) llicenciat en Biologia (UAB) i doctor en Enginyeria Agroalimentària i  i Miquel Vallmitjana (en contra), llicenciat en Biologia (UAB) i doctor en Biotecnologia (UAB). A la Sala de graus de la facultat de Veterinària. Aforament: 63 persones.

Organitza: Consell d’estudiants de la Facultat de Veterinària

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.