Activitats de la setmana saludable i sostenible UAB17: divendres 28 d’abril

campus-sis-copiaDivendres 28

10:00-13:00 Activitat: “Escape room” Pots escapar de l’estrès? Per CORE Salut Mental i Institut de Neurociències. Grups de 4-6. 30’.

10:00-11.30h  Taller per Evitar esforços de la veu amb en Pepi Martin, professora associada de Didàctica de l’Expressió Musical a la UAB. A l’Aula plana del SAF. Contingut: És important saber emetre la veu d’una forma eficient i sana. Ser conscients de la importància de la veu com a eina de comunicació. Ser conscients de quina és una actitud corporal adequada per a una bona fonació. Conèixer i experimentar recursos corporals i vocals senzills per tal de tenir i mantenir una veu eficient i sana. A qui va adreçat: Tots els col·lectius que facin un ús intensiu de la veu : docents, atenció al públic, monitors d’esport… Aforament: 30.

10:00-14.00 h Taller:Treball en Equip a través del Basquetbol” per na Yolanda Macias. Al poliesportiu del SAF.

10:00-11:30 h Conferència “Prevenció dels accidents de trànsit in itinere”  amb Contrafoc Formació. Contingut: Sensibilització accidents de trànsit. Els accidents in itinere constitueixen un dels principals accidents laborals amb baixa a la UAB, que per la seva ubicació requereix un elevat ús del transport privat. Destinataris: general. Aforament màxim: 50.

12:00-14:00 h Conferència: “Seguretat familiar : guia per a la prevenció d’accidents a la llar i al lleure” per en Alejandro Piedras.

12:30 a 14:00 Xerrada: “Dieta saludable” per na Maria Montserrat Riba. Aula docent M4/001 Fac. de Medicina.

Ajornada al 17 de maig: 9:00h-15:00 h Activitat: “Formació bàsica d’actuació en emergències (Incendis i BIE-boques d’incendi equipades)” amb Contrafoc Formació. Al Parc Mòbil. . Ha de ser al Parc Mòbil. Contingut: La UAB imparteix formació en emergències i en maneig d’extintors i extinció d’incendis. Es proposa una formació que aprofundeixi en la formació teòrica i pràctica incloent elements que no realitzem a les formacions internes com per exemple les boques d’incendi equipades. Destinataris: La proposta serà per un grup reduït , membres dels equips de primera intervenció, tècnics de manteniment de la DAL, personal propi del Servei de Seguretat i Vigilància i personal de l’Àrea de Prevenció. Aforament màxim de 20 alumnes.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.