Activitats de la setmana saludable i sostenible UAB17: divendres 28 d’abril

campus-sis-copiaDivendres 28

10:00-13:00 Activitat: “Escape room” Pots escapar de l’estrès? Per CORE Salut Mental i Institut de Neurociències. Grups de 4-6. 30’. Sala r/117 a l’Àgora.

10:00-11.30h  Taller per Evitar esforços de la veu amb en Pepi Martin, professora associada de Didàctica de l’Expressió Musical a la UAB. A l’Aula plana del SAF. Contingut: És important saber emetre la veu d’una forma eficient i sana. Ser conscients de la importància de la veu com a eina de comunicació. Ser conscients de quina és una actitud corporal adequada per a una bona fonació. Conèixer i experimentar recursos corporals i vocals senzills per tal de tenir i mantenir una veu eficient i sana. A qui va adreçat: Tots els col·lectius que facin un ús intensiu de la veu : docents, atenció al públic, monitors d’esport… Aforament: 30. Sala de Foniatria F. CC.de l’Educació.

10:00-14.00 h Taller:Treball en Equip a través del Basquetbol” per na Yolanda Macias. Al poliesportiu del SAF.

10:00-13:00 h Conferència “Prevenció dels accidents de trànsit in itinere”  amb Contrafoc Formació. Contingut: Sensibilització accidents de trànsit reflexionant sobre l’origen dels accidents. Actuació en cas de presenciar un accident  (PAS, víctimes amb possibles lesions medul·lars). Sensibilització de les conseqüències de sofrir un accident medul·lar amb l’aportació de l’experiència personal de persones que n’han sofert un. Aquesta part de la jornada es realitzarà a través del personal de Impactum.  Els accidents in itinere constitueixen un dels principals accidents laborals amb baixa a la UAB, que per la seva ubicació requereix un elevat ús del transport privat.

Destinataris: general. Aforament màxim: 50.  Aula 7, Facultat de CC Polítiques i de Sociologia.

12:00-14:00 h Conferència: “Seguretat familiar : guia per a la prevenció d’accidents a la llar i al lleure” per en Alejandro Piedras.  Seminari A, Facultat de Filosofia i Lletres.

12:30 a 14:00 Xerrada: “Dieta saludable” per na Maria Montserrat Riba. Aula docent M4/001 Fac. de Medicina.

Ajornada al 17 de maig: 9:00h-15:00 h Activitat: “Formació bàsica d’actuació en emergències (Incendis i BIE-boques d’incendi equipades)” amb Contrafoc Formació. Al Parc Mòbil. . Ha de ser al Parc Mòbil. Contingut: La UAB imparteix formació en emergències i en maneig d’extintors i extinció d’incendis. Es proposa una formació que aprofundeixi en la formació teòrica i pràctica incloent elements que no realitzem a les formacions internes com per exemple les boques d’incendi equipades. Destinataris: La proposta serà per un grup reduït , membres dels equips de primera intervenció, tècnics de manteniment de la DAL, personal propi del Servei de Seguretat i Vigilància i personal de l’Àrea de Prevenció. Aforament màxim de 20 alumnes.

Save

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.