Activitats de la setmana saludable i sostenible UAB17: dimecres 26 d’abril

campus-sis-copiaDimecres 26

10:30-12:00h Conferència: “Camps electromagnètics de baixa intensitat i radiofreqüències (WiFi, telefonia i altres fonts)” per en Ferran Calduch Ribas,  tècnic de Prevenció de Riscos Laborals de l’Institut Català de Seguretat i Salut Laboral.  Contingut: Quines xarxes i quins aparells emeten aquest tipus d’ones? Quins son els valors límits legals establerts? Quins valors ens trobem en el dia a dia? Que sabem sobre el risc sobre la salut que provoquen aquestes radiacions?. A qui va adreçat: General, comunicació, biblioteques. Aforament lliure. Sala de Graus, Edif B, F. d’Economia.

11-12,30 h Taller de la vista 2 per na Maria Bermúdez,tècnic en Prevenció de Riscos Laborals d’Egarsat SP. Contingut: Anatomia de l’ull. Com evitar forçar la vista. Exercicis de relaxació de la vista. A qui va adreçat: Usuaris de PVD (pantalles d’ordinador, d’aparells…) , microscopis i d’altres aparells susceptibles de forçar la vista. Límit places: 20. Aula 45, Aulari central J.

12:30-14:00 h  Taller: “Has de comprar material d’oficina i laboratori?: Optimitzem les compres” per na  Nelida Isabel Carmona. Aula 50- Aulari Central J. (ANUL·LADA)

12:30-14:00 h  Conferència: “Envellir com el vi: què podem fer en el nostre dia a dia?” per en Sergi Blancafort. Sala de Graus. F de CC. Polítiques.

13– 14:30 h Conferència Alumni UAB: “Estratègies per la motivació” per en Pep Marí.  Sala d’Actes del Rectorat.

13-17:00h Activitat: “Torneig de pàdel”  al SAF.

13:30-15:00 h Taller: “Deixar de fumar amb èxit” per en Antoni Baena. Seminari A Facultat de Filosofia i Lletres.

13-14:30 h Xerrada: “Dinar equilibrat i carmanyola” per na Maria Montserrat Riba.  Seminari B- Facultat de Veterinària.

14-15:30 h Taller de “Maquetes del cervell” per na Noemí Robles, a la Sala de Juntes de la F.CC. Polítiques.

14-15:15 h Taller de “Relaxació” per en Ramón Lozano. Aula Plana Instal·lacions del SAF.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.