Activitats de la setmana saludable i sostenible UAB17: dilluns 24 d’abril

campus-sis-copiaDilluns 24

11-14 h  Taller: “La millora de les relacions” per en Manel García. Sala 1 Facultat Ciències de l’Educació.

12:30-14:00 h Conferència inaugural: “Mites de l’alimentació Saludable“ per en Aitor Sànchez a Sala d’Actes del Rectorat (CANVI).

13:15-14:15h Activitat: Mou-te! Vine a fer Zumba. Gimnàs de la Facultat de Ciències de l’Educació.  Organitza: Consell d’Estudiants de la facultat de Ciències de l’Educació. Aforament: 35.

13:30-14:30 h Taller de Risoteràpia per en Toni Fontcuberta Poliesportiu del SAF.

14-15:30 h Xerrada: El malbaratament alimentari per na Iris-Caterina Schneider Pérez, estudiant de Ciències Ambientals i membre de l’Assemblea Ambientalista. Explicació per part d’un grup d’estudiants de la facultat de Ciències del malbaratament actual de menjar i quines mesures es poden prendre de forma individual per poder reduir-lo.  Organitza: Assemblea Ambientalista i Dinamització Comunitària. C3/017 Facultat de Ciències (CANVI). Aforament: 80 persones.  (CANVI)

14– 15:15 h Taller de Relaxació per en Ramón Lozano. Dilluns i dimecres Aula Plana Instal·lacions del SAF.

15:3017:30 h Taller: “Escoltar el cos per prevenir l’estrès” per na Maria Isabel Goma. Sala d’assaig 2 de l’Edifici Àgora- Pl.Cívica.

20:30– 22 h Activitat:  Entrenament inclusiu de bàsquet en cadira de rodes: al SAF.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.