Activitats de la setmana saludable i sostenible UAB17: dimarts 25 d’abril

campus-sis-copiaDimarts 25

11:30-12:30 h Conferència: “Alimentació, salut i cultura: una aproximació des de l’antropologia” per na  Mabel Gràcia professora del departament d’Antropologia, Filosofia i Treball Social de la URV i autora del llibre “Somos lo que comemos”. Contingut: El menjar no és, i mai no ha estat, una simple activitat biològica. El menjar és alguna cosa més que una col·lecció de nutrients elegits d’acord a una racionalitat estrictament dietètica o biològica. Tampoc les raons de les eleccions alimentàries són estrictament econòmiques o polítiques. “Menjar” és un fenomen social i cultural, mentre que la “nutrició” és un assumpte fisiològic i de la salut. És obvi, però, que hi ha associacions importants. En aquesta ponència tractarem de mostrar com aquest conjunt de factors afecten les nostres maneres de menjar, afavorint o dificultant els anomenats estils de vida saludables.  Organitza: Departament d’Antropologia Social i Cultural, Setmana de l’Antropologia i Dinamització Comunitària.  A la B7B/012 Aula 102 Facultat de filosofia i lletres. Aforament: 80 persones.

1213:30 h Taller de la vista 1 per na Maria Bermúdez, tècnic en Prevenció de Riscos Laborals d’Egarsat SP. Contingut: Anatomia de l’ull. Com evitar forçar la vista. Exercicis de relaxació de la vista. A qui va adreçat? Usuaris de PVD (pantalles d’ordinador, d’aparells…) , microscopis i d’altres aparells susceptibles de forçar la vista.

13-14:30 h “Taller de “Ritme i cohesió de grup” (percussió) per en Nan Mercader. Aula Eduard Toldrà Facultat de Ciències de l’Educació.

13-14.30 h Conferència: “Neurocoaching: discere, ergo vivere” per en Alfredo Miñano.

13:30 h Activitat: Caminada a Sabadell: coves de Sant Oleguer, pou de glaç i parc fluvial del riu Ripoll”, de 3.7 km

13-15 h  Activitat: “Dinar contra el malbaratament alimentari” a la Plaça Cívica.

13:30-15:00 Taller: Marxa nòrdica” Al cantó de  l’aparcament de la plaça cívica.

14:00-15:30h Activitat: MasterClass de CyclingSAF per en Jacobo Yeste i Agustí Serra al SAF.

Save

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.