Èxit de participació i de solidaritat a la Cursa de la UAB en suport de La Marató

sortida1

Enguany, la UAB i l’Ajuntament de Cerdanyola s’han tornat a abocar en aquesta festa esportiva i solidària per captar fons per a l’ictus i les lesions medul.lars i cerebrals traumàtiques. Unes 2.100 persones i més de cent voluntaris han participat a la Cursa de la UAB en suport de La Marató de TV3.

rectora-i-vicesLa cinquena edició de la Cursa de la UAB amb La Marató de TV3 ha tingut lloc aquest diumenge, 18 de desembre, al campus de Bellaterra amb un gran èxit de participació i de solidaritat. Es tracta d’una cursa que organitza la universitat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables (Us.cat) des de l’any 2.011.

guanyadorscorredoraEl primer corredor en arribar a la meta a la Cursa de 10 Km ha estat Carlos Duran, amb un temps de 36 minuts i 19 segons i la primera corredora, Neus Guinovart, ho ha fet amb un un temps de 43 minuts i 28 segons. La cursa de 6 Km ha tingut com a millors temps a Francisco Javier Torres, amb 18 minuts, i Laia Fragoso, amb 25 minuts i 30 segons.

noiesDels més de 2.000 inscrits, un 53% eren dones. Un 46% han participat a la caminada de 6 km., el 31% a la cursa de 10 km., el 22% a la cursa de 6km. i el 2% a la cursa de mobilitat reduïda (de 480 metres). Cerdanyola del Vallès, Barcelona, Sabadell, Terrassa i Sant Cugat han estat les principals poblacions de procedència.
incL’Autònoma i l’Ajuntament de Cerdanyola s’han tornat a abocar en l’organització d’aquest acte esportiu i solidari, després de l’èxit de convocatòria de les anteriors edicions. L’any passat es van recaptar 16.000 euros, fons que es van donar a La Marató de TV3. A més, prop d’un centenar de persones voluntàries, coordinades per la Fundació Autònoma Solidària, han col·laborat en diferents tasques d’organització.
superheoris-de-la-cursaLa rectora de la UAB, Margarita Arboix, i l’alcalde de Cerdanyola, Carles Escolà, han inaugurat la Fira d’Entitats que, coincidint amb
la cursa, es donen a conèixer. Enguany hi ha participat diverses entitats relacionades amb l’ictus i les lesions medul.lars i cerebrals traumàtiques, d’acord amb la temàtica que ha escollit La Marató de TV3, així com entitats de malalties minoritàries i de persones amb problemes de mobilitat reduïda.

Van participar les entitats 4LOVEProjects, Envellir bé, ACAH –Associació Catalana alumnid’Atàxies
Hereditàries, AE-LALD – Asociación Española Déficit de Lipasa Ácida Lisosomal,
FECAMM, Feder Catalunya, FEMACPA–Federación Española de Malformación de Chiari y Patologías Asociadas, HPNE, MPS, Now Know, Santfillipo Barcelona, Creu Roja Cerdanyola/Ripollet i Fundació Grup Catalonia (de Cerdanyola del Vallès), l’Institut de Neurociències, l’Alumni UAB i el campus SiS. L’objectiu era difondre i donar informació d’aquestes malalties a tots els ciutadans, malalties en que la UAB compta amb equips que hi estan investigant.

voluntarisPer altra banda, diferents empreses i entitats han col.laborat amb la Cursa de la UAB: Cemoel, PMC Grup 1985, Selmar SA, Dericebourgh, Vila Universitària, Talher SA, Món Vertical, Jacques Catering, Clece SA, Integral Rey, Cristalería La Cruz, Aramark, Otis, SPM, Cobega, EMD Bellaterra, Omnibus, Hotel Campus, Aneto, Abacus i Decathlon.

mans-amunt

Gràcies a tots per fer-la possible, i fins la propera!!

vídeo /fotografiesfotos que heu compartit/

sortida de la cursa de 10 km/ mobilitat reduïda/

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.